آبادان؛

ایجاد بسترهای مناسب برای بهبود فضای سبز آبادان

بهینه سازی و ایجاد بسترهای مناسب برای بهبود فضای سبز آبادان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری آبادان درجلسه ای که به منظور بررسی آخرین وضعیت فضای سبز شهرستان آبادان برگزار شد گفت: با توجه به تخصیص ۶ درصد از بودجه پروژه های عمرانی برای تجهیز کارگاه کارفرمایان پروژه ها باید کارفرمایان، پیمانکاران خود را نسبت به ایجاد فضای سبز اطراف کارگاه و نگهداری از آنها در طول مدت احداث یا تکمیل پروژه ها مکلف کنند.

محمد رضا حقیقت افزود: انجام این کار علاوه بر کمک به افزایش میزان فضای سبز شهری، سبب جبران خسارت ناشی از بد منظره شدن شهر از بابت کنده کاریها می شود.

وی  با اشاره به وجود نهالستان (باغ گیاهان) شهرداری آبادان گفت: مدیریت فضای سبز شهرداری باید اقدامات لازم در جهت اعطای مجوز ایجاد نهالستان توسط بخش خصوصی از طریق ارائه فراخوان و جذب سرمایه گذار را در نخستین فرصت به انجام برساند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری آبادان همچنین با یادآوری موضوع ایجاد ۱۰۰ هکتار فضای سبز شهری توسط شرکت پالایش نفت آبادان افزود: برای این منظور اداره منابع طبیعی آبادان بایستی در جهت تعیین زمین و طرح احداث فضای سبز و ارائه آن به شرکت پالایش نفت اقدام کند.

حقیقت گفت: فضای سبز شهری آبادان با توجه به وجود مشکلات ناشی از کمی اعتبارات و نیروی مورد نیاز سازمان فضای سبز شهرداری برای نگهداری، کماکان به طور جست و گریخته ای دنبال و انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.