کرمان؛

مبارزه با جرايم اقتصادی در دستور کار پلیس آگاهی

رئيس پليس آگاهی استان کرمان گفت: مبارزه با اختلاس، اخلال در نظام اقتصادی، ريا، احتكار، ارتشاء، اخذ تسهيلات غيرمجاز بانكی و زمين خواری در دستور كار قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ يدالله حسن پورافزود : يكی از ماموريت های پليس آگاهی مبارزه با جرايم اقتصادی است كه اين مأموريت توسط اداره مبارزه با جرايم اقتصادی پليس آگاهی انجام مي شود.

وي خاطر نشان کرد : اختلاس، اخلال در نظام اقتصادی، ريا، احتكار، ارتشاء، اخذ تسهيلات غيرمجاز بانكی و زمين خواری ،تقلب و تبانی در مناقصات دولتي، تقلب در پرداخت عوارض گمركی، پولشويی، فرار مالياتی و تعدی مأموران به اموال دولتی از ديگر مأموريت های اداره مبارزه با جرايم اقتصادی پليس آگاهی در برخورد با جرايم اقتصادی است.

وي تصریح کرد : تعاملات سازنده و هدفمند با ديگر سازمان های دولتی و استفاده از نظرات كارشناسی سازمان های مرتبط در رسيدگی به كشف جرم اقتصادی يكي از راهكار های ما در كشف سريع تر جرايم اقتصادی است.

حسن پور افزود: شناسايی،كشف و رسيدگی به جرايم سازمان يافته باندی و كلان، بررسی و رسيدگی به پرونده های آسيب شناسی شده در راستای پيشگيری و جلوگيری از وقوع جرم از مهمترين تدابير اجرايی اداره مبارزه با جرايم اقتصادی پليس آگاهی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار