اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصولگرایان نباید مغلوب جنگ روانی رسانه‌های اصلاح‌طلب شوند

عضو حزب مؤتلفه گفت: اصولگرایان نباید مغلوب جنگ روانی رسانه‌های اصلاح طلب شوند.

محمدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون مسئولیت‌ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در هیئت رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس، گفت: پیام اول ترکیب نهایی مسئولان مجلس دهم این است که اصولگرایان نباید مغلوب جنگ روانی تیم رسانه‌ای اصلاح طلبان شوند.

عضو حزب مؤتلفه با اشاره به اینکه تیم رسانه‌ای اصلاح طلبان تلاش زیادی کرد تا نشان دهد اصلاح‌طلبان پیروز انتخابات مجلس دهم هستند، اظهار داشت: اصلاح طلبان به دنبال آن بودند که با مرعوب کردن اصولگرایان حاضر در مجلس پیروزی را به دست آورند و مجلس را در اختیار بگیرند.

وی افزود: تدبیر مناسب اصولگرایان در سنجش واقعیت‌ها به جای مغلوب شدن جنگ روانی‌، منجر به توفیقی بود که حاصل شد.

اسلامی با بیان اینکه وحدت اصولگرایان برای حفظ اصول‌شان دومین مولفه پیروزی‌شان در تصدی مناصب حیاتی مجلس شد، اذعان داشت: ، طیف‌های مختلف و شکننده اصولگرایی در انتخابات اخیر که به لحاظ مبانی اصلی با هم مشترک بودند، اما در زیرمجموعه‌ها با یکدیگر اختلافات زیادی داشتند که البته به وحدت رسیدند.

عضو حزب مؤتلفه تاکید کرد: علی رغم آنکه اصولگرایان اکثریت مجلس دهم را دارند اما نمی‌توان این مسئله را نادیده گرفت که این اکثریت مطلق نیست بلکه شکننده است. وحدت اصولگرایان برای حفظ این موفقیت الزامی است.

وی با تأکید بر اینکه اصولگرایان با مغرور شدن به نتایج حاصله طبعا در آینده و در مجلس توفیقی نخواهند داشت بیان داشت: پیروزی نهایی اصولگرایان در مجلس زمانی است که مصوبات و نظارت مجلس اصولگرایانه پیش رود.

اسلامی با بیان اینکه حضور در کرسی‌های اداره کننده مجلس مقدمه چنین محصولی است ولی نتیجه نهایی نیست، ادامه داد: اصولگرایان زمانی باید از پیروزی صحبت کنند که در مقابل طرح‌‌های غیرمطلوب و غیراصولگرایانه وحدتشان را حفظ کنند.

عضو حزب مؤتلفه با اشاره به اینکه اصولگرایان در تصویب قوانین نیز باید بتوانند مبانی اصلی فکری‌شان را به نتیجه برسانند خاطرنشان کرد: اگر نظارت‌های مورد انتظار از مجلس در قانون اساسی به شیوه مطلوب دنبال شود، می‌توانیم مجلس دهم را یک مجلس موفق و پیروز از نگاه اصولگرایان ببینیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار