شهرکرد؛

آموزش و سازماندهی 300 طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری، از آموزش و سازماندهی 300 طلایه دار انجام این فرایض عظیمه در استان خبر داد.

آموزش و سازماندهی 300 طلایه دار امر به معروف و نهی از منکربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار رضا محمدسلیمانی، در نشست دبیران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های چهارمحال و بختیاری، با تأکید بر آموزش همه داوطلبان ثبت نام شده برای اجرای این فریضه الهی، گفت: مهم ترین اصل در ستاد، آموزش افراد و تشویق و ترغیب آحاد مردم برای تذکر لسانی در حوزه های مختلف جامعه است.

وی افزود: هم اکنون 30 گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با عضویت بیش از 300 نفر در استان سازماندهی شده اند و آموزش های لازم در زمینه اجرای این اصل قانونی و شرعی را در کارگاه های مختلف گذرانده اند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ظرفیت ماه مبارک رمضان و شب های قدر، بهترین فرصت برای آشناسازی آحاد مردم با امر به معروف و نهی از منکر و قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در زمینه حمایت از آمران و ناهیان است که مبلغان و سخنرانان نیز باید از این زمان معنوی در این راستا استفاده کنند.

محمدسلیمانی، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان های شهرکرد و کیار، گفت: این کارگاه آموزشی با شرکت بیش از 200 نفر خواهران داوطلب نیز از سراسر استان در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.