شهروندخبرنگار اصفهان؛

پدرکشتگی مأموران رفع سد معبر با راننده میوه‌فروش! + فیلم

برخورد مأموران رفع سد معبر استان اصفهان در خیابان شفق با یک میوه‌فروش را در این فیلم می‌بینید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخورد مأموران رفع سد معبر استان اصفهان در خیابان شفق با یک میوه‌فروش را در این فیلم می‌بینید.

منبع: مهران - اصفهان

روابط عمومی شهرداری شهر اصفهان طی بیانیه‌ای اعلام کرد این فیلم مربوط به شهر اصفهان نیست و خیابان شفق مرز بین شهر اصفهان و شهرهای مجاور استان اصفهان است. در این بیانیه آمده است لباس فرم مأموران رفع سد معبر شهر اصفهان سرمه‌ای رنگ است که با رنگ لباس مأموران در فیلم در تضاد است.




لینک مستقیم دانلود


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
برای خانواده هایشون از خدا صبر میخواهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۶ تير ۱۳۹۵
باسلام خدمت کلیه پرسنل خبرنگاران جوان خواستم ازشما خواهش کنم این تصویر رو بیشتر رسانه ایی کنید تو تلویزیون نشون بدید تا به گوش مسئولین مربوطه برسه واین ماموران رو اخراج کنن.واقعا بانامردیه تمام سه نفری کتکش میزنن.بدون هیچ تذکری اول کتکش میزن.از خوشی که نیومده میوه بفروشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۵ تير ۱۳۹۵
شهرداری های اکثر شهر یکسری از لات و لوت های شهرجمع کردن به عنوان مامور سد معبر که عموما خود این افراد مساله دار و داری پرونده هستن نمونه اش شهر خودم تربت حیدریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۵ تير ۱۳۹۵
مشخصه که این جور اقراد اجیر کرده شهرداری هستن. اگر نماینده قانون هستن نباید ضرب و جرحی در کار باشدزیرا نفس در گیری خود ایجاد رعب و وحشت بوده ماشین باید توقیف و بعنوان تمرد از مامور دولت میبایستی به مرجع قضایی معرفی بشن.
آخرین اخبار