خاش؛

دستگیری یک نفر از اعضای گروهک انصارالفرقان در خاش

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: در حادثه درگیری نیروی انتظامی با اعضای یک گروهک تروریستی در خاش، یک نفر از اعضای گروهک تروریستی انصارالفرقان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محمد مرزیه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان افزود: در حادثه درگیری نیروی انتظامی با اعضای یک گروهک تروریستی چند نفر به هلاکت رسیدند و با زنده ماندن یک نفر از اعضای گروهک تروریستی و اعترافات وی مشخص شد که این فرد یکی از اعضای گروهک تروریستی انصارالفرقان بوده است.

وی با اشاره به پرونده فساد اقتصادی گمرک چابهار افزود: پرونده گمرک چابهار بسیار قطور و حجیم و در کل 30 جلد است و متهم اصلی مدیرکل وقت گمرک چابهار به اتهام ارتشا، اختلاس و قاچاق خودرو بازداشت است و بخشی از این پرونده به دادگاه اصل 49 ارسال شده است، بخشی دیگر از پرونده نیز در شعبه 101 دادگاه جزایی زاهدان در دست بررسی است.

 دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: این پرونده یکی از افتخارات نیروی انتظامی است که دقیق بررسی کردند و لازم است که از فرمانده انتظامی وقت تشکر کنیم که در این پرونده بزرگ وارد شده و توانستند این شبکه بزرگ فساد اقتصادی را منهدم کنند.

وی ادامه داد: با فساد اقتصادی نسبت به هرکس در هر جایگاهی بدون اغماض برخورد می‌شود و امروز این وظیفه بر عهده دستگاه قضایی است که در این زمینه برخورد با عناصر کلیدی در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۶ تير ۱۳۹۵
مسؤلان عزيز به داد مردم سيستان برسيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۶ تير ۱۳۹۵
خداوند انشاءالله حافظ ایرانمان باشد
و سلامت و محفوظ نگه داره مرزبانان و سپاه و سر بازان گمنام امام زمان را
انشاءالله
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۶ تير ۱۳۹۵
خالی بندی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۶ تير ۱۳۹۵
هر جا فقر هست - ناامنی و خشونت هم هست -
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۶ تير ۱۳۹۵
چ جالب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۶ تير ۱۳۹۵
کاش یکم نگاه ها به سیستان بیشتر بشه
آخرین اخبار