با قابلیت جدید گوگل، اپلیکیشن اندرویدی بسازید

در دوره‌ی آنلاینی که گوگل برای شما برگزار می کند می توانید به اندازه‌ی کافی با اندروید استودیو آشنا شوید و در زمان مورد نظر برنامه نویسی برای اندروید را یاد بگیرید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که علاقه ی ویژه ای به یادگیری برنامه نویسی دارید این مژده را به شما می دهیم که گوگل این آرزوی شما را براورده کرده است و تصمیم گرفته راهی ساده و بهتر را پیش پای شما برای یادگیری برنامه نویسی بگذارد.

با قابلیت جدید گوگل اپلیکیشن اندرویدی بسازید

گوگل با معرفی دوره‌ی بدون مدرک اصول اندروید (هفته‌ی اول رایگان است) در Udacity تصمیم دارد از متخصصان خود برای نوشتن اپلیکیشن‌های ساده‌ی اندرویدی استفاده کند تا شما برنامه نویسی اندرویدی یاد بگیرید. لازم به ذکر است نیازی نیست نسبت به کدنویسی دانش قبلی داشته باشید.

این دوره‌ی آنلاین به شما کمک می‌کند تا به اندازه‌ی کافی با اندروید استودیو آشنا شده و بتوانید در زمان مورد نظر برنامه‌ی خود را به اتمام برسانید. قرار نیست اپلیکیشنی در حد اینستاگرام تولید کنید ولی می‌توانید در برنامه‌نویسی اندروید به سطح خوبی برسید.

گوگل شما را تشویق می‌کند تا اگر قصد دارید به عنوان یک توسعه دهنده فعالیت کنید، در دوره‌ی بدون مدرک برنامه‌نویسی اندروید مبتنی بر فرصت‌های شغلی نیز شرکت کنید. اگر جزو ۵۰ نفر برتری باشید که دوره‌ی پایه را با موفقیت به پایان می‌رساند، آنگاه گوگل به شما گواهی پایان دوره را اهدا می‌کند.

منبع : ENGADGET

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۸ تير ۱۳۹۵
با سلام. چطور میشه در این دوره شرکت کرد؟ آدرس سایت مخصوص ثبت نام یا شرکت در دوره رو اعام کنید.لطفا بیشتر راهنمایی کنید. با سپاس
آخرین اخبار