سبزپوشان تبریز به دنبال جانشین سانتوس/بازیکن سوریه ایی هم ماشینی نمی شود

مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی به دنبال جذب دروازه بان جایگزین سانتوس هستند.

سبزپوشان تبریز به دنبال جانشین سانتوس/بازیکن سوریه ایی هم ماشینی نمی شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به دنبال اخراج دروازه بان تیمشان قصد دارند جانشین سانتوس را معرفی کنند.

موحد، مدیر رسانه ایی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ما در باره حضور نیافتن سانتوس اظهار کرد:بایدعنوان کنم که این دروازه بان قادر به همراهی تیم نخواهد بود.

وی گفت:سانتوس با توجه به پاره ای از مشکلات پیش رو نمی تواند در لیگ شانزدهم همراه تیم باشد.

موحد ادامه داد:مسئولان باشگاه درصدد جذب دروازه بان دیگری برای جانشینی سانتوس هستند وتا هفته بعد گلر جدید معرفی و اعلام می شود.

مدیر رسانه ایی تیم با اشاره به سرنوشت مشابه تائرالکروم ، بازیکن سوریه ایی تیم ماشین سازی گفت: این بازیکن نیز نمی تواند تیم را همراهی کند وبعید است که وی در لیگ شانزدهم در کنار تیم باشد.

وی بیان کرد:باتوجه با دیدارهای تیم ملی سوریه با اردن وبحرین طبق مقررات کروم باید در کنار تیم ملی کشورش باشد و به این دلیل قادر به همراهی تیم نخواهد بود.

موحد گفت:بعید به نظر می رسد بازیکن سوری در لیگ شانزدهم پیراهن سبز پوشان تبریز را به تن کند.

خبرهای خوش ماشین سازان در راه است.

مدیر رسانه ایی تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص جذب بازیکن جدید نیز گفت:در تیم هنوز جای چند بازیکن خالی است که درصدد جذب بازیکن جدید هستیم. وبه زودی خبرهای خوشی از این باشگاه در باره جذب بازیکن به اطلاع می رسد.

وی یاد آور شد:امیدوارم که بتوانیم تیم آماده ایی در لیگ شانزدهم به میدان فرستاده و دل هواداران پرشور تبریزی را شاد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار