علی رضا کریمی:

تورنمنت ارمنستان تأثیر بسزایی در بازگشت روحیه ام داشت

دارنده مدال برنز جهان گفت:حضور در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام استفان سرکسیان در بازگردان روحیه از دست رفته ام تأثیر بسزایی داشت.

علی رضا کریمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:در رقابت های جام جهانی هم به لحاظ روحی و روانی و هم جسمی اصلاً شرایط مطلوبی نداشتم و همین موضوع هم باعث ناکامی ام در این رقابت ها شد.
آزادکار وزن 86 کیلو گرم کشورمان تصریح کرد:پس از بازگشت از رقابت های جام جهانی آمریکا با تصمیم رسول خادم چند روزی استراحت کردم و سپس در اردوهای تیم ملی حاضر شدم و همواره دنبال فرصتی بودم تا بار دیگر شایستگی هایم را اثبات کنم به محض نزدیک شدن جام سرکسیان در ارمنستان با اعلام آمادگی و موافقت کادر فنی در این تورنمنت به میدان رفتم که خروجی بسیار خوبی برای من داشت.
قهرمان جوانان جهان افزود:سَوای قهرمانی در این مسابقات توانستم در مواجه با کشتی گیران خارجی به لحاظ روحی و روانی دوباره در شرایط مطلوبی قرار بگیرم و تلاش می کنم با همین روند خود را برای حضور در بازی های المپیک آماده کنم.
کریمی درباره این که در المپیک به دنبال چه هدفی است گفت:قدر مسلم در این رقابت ها به دنبال بهترین مدال هستم و به طور حتم با وجود بهترین ها در این میدان بزرگ کار آسانی هم نخواهم داشت اما به خوبی می دانم همه حریفان حریف هستند و نباید هیچ کسی را دست کم بگیرم در نتیجه همه توانم را به کار می گیرم و اگر قسمت باشد به مدال هم خواهم رسید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار