اهواز؛

پایان قطعی برق در اهواز

کارشناسان فنی اعلام کردند که خاموشی های برق در مناطق اهواز تا پایان امشب به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق اهواز گفت: طبق وعده کارشناسان فنی، قطعی های برق ایجاد شده در شبکه مناطق مختلف این شهر تا پایان امشب به اتمام می رسد.

علیرضا شکرخدایی اظهار کرد: روز دوم تیرماه ایجاد اشکال در ترانسفورماتور برق صنایع فولاد باعث ایجاد شوک شدید در شبکه برق شمال غرب کلانشهر اهواز شد.

وی افزود: اشکال فنی در ترانسفورماتور تغذیه کننده برق صنایع فولاد، موجب بروز شوک در خطوط فوق توزیع و ایستگاه های توزیع کلانشهر اهواز به ویژه شمال غرب شد.

مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: این اشکال باعث شد تا بخش های مختلفی مناطق شهری و روستایی اهواز، حمیدیه، کارون و باوی دچار قطعی برق شوند.

شکرخدایی بیان کرد: پس از بروز چنین حادثه ای بلافاصله تمام گروه های عملیاتی فوق توزیع و توزیع برق وارد عمل شده و به مرور نسبت به رفع معایب پیش آمده فنی بر روی شبکه اقدام کردند.

وی عنوان کرد: از ساعت ۱۱صبح همان روز گروه های عملیاتی از مجموع ۳۱۲ اختلال پیش آمده در بخش های مختلف برق کلانشهر اهواز تعداد ۲۷۵ مورد را رفع و برق دار کردند. مابقی نیز تا ساعت ۱۶ همان روز توسط گروه های عملیاتی رفع شدند.

مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق اهواز یادآور شد: در این روزها که شبکه دچار اشکالاتی شده بود به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف توسط برخی از شهروندان مجبور شدیم که به میزان ۵۰ مگاوات خاموشی ناخواسته را اعمال کنیم.

شکرخدایی با تاکید بر اینکه اشکال فنی پیش آمده در ایستگاه برق و نه خود صنایع فولاد ایجاد شده است، اضافه کرد: رعایت الگوی مصرف برق توسط شهروندان در ساعت پیک مصرف یعنی ۱۳ تا ۱۷و از غروب آفتاب تا ۱۲شب است.

وی بیان کرد: از مردم تقاضا داریم تا در این ساعات ذکر شده نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام کرده و بدانند که حتی خاموش کردن یک لامپ هم کمک بسیار زیادی به ما می کند. همین یک لامپ ها باعث حل مشکلات پیش آمده خواهد شد.

مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق اهواز در پایان با اشاره به اینکه قطعی های برق چند روز اخیر به دلیل اشکال فنی ذکر شده در دو تیر ماه بود، خبر داد: طی تماسی که شب گذشته با کارشناسان فنی داشتیم آنها اعلام کردند که خاموشی های برق در مناطق اهواز تا پایان امشب به اتمام خواهد رسید. البته باید تاکید کنم که خاموشی های امروز در اهواز بسیار کم و انگشت شمار بود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.