روز قدس؛ تجلی مقاومت و آزادی/21

نعمتی: موضوع موشکی ایران جزء برجام نبوده است

نماینده مردم تهران در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: موضوع موشکی ایران جزء برجام نبوده است.

نعمتی: موضوع موشکی ایران جزء برجام نبوده استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس پیش از صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به بهانه تراشی های آمریکا پیرامون برنامه موشکی ایران اظهار داشت: آن چیزی که در برجام توافق شد، مواردی بود که آمریکایی ها نسبت به لغو آن متعهد شده بودند و موضوع موشکی ایران اصلا جزء برجام نبوده است. 

وی با بیان اینکه تحریم های جدید غربی ها علیه ایران برخلاف پروتکلی است که به تایید جمهوری اسلامی و  گروه 5+1 رسیده است تصریح کرد: چنانچه آمریکایی ها بخواهند در موضوع برجام بد عهدی کنند، ما نیز باید اقدامات لازم را اتخاذ کنیم. 

نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: روز قدس، روز استراتژیک برای همه مسلمین است. همه مسلمین در این روز از مظلومان دفاع می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه سرویس های جاسوسی در طول 16 سال گذشته در پی این بوده اند که موضوعیت فلسطین را کمرنگ کنند ابراز کرد: این سرویس های جاسوسی با چنین اقداماتی در پی ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی هستند. مسلمین جهان با بیداری و وحدت، فضای به وجود آمده را بشکنند و چنین راهپیمایی هایی می تواند بسیرای از نقشه های دشمن را به هم بزند. 


انتهای پیام /
برچسب ها: روز قدس ، نعمتی ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار