شهریاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

نظریه نهایی علت حادثه شهران را کارشناسان دادگستری اعلام می کنند

سرپرست دادسرای امور جنایی استان تهران گفت: هنوز دلایل وقوع حادثه شهران در حال بررسی است و نظریه نهایی را کارشناسان رسمی دادگستری اعلام می کنند.

نظریه نهایی علت حادثه شهران را کارشناسان دادگستری اعلام می کنندمحمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نظریه رئیس سازمان مدیریت بحران در رابطه با دلایل وقوع حادثه شهران، اظهار داشت: هنوز کارشناسان رسمی دادگستری که تعیین شده اند تا علت ریزش زمین در منطقه شهران را مشخص کنند، نظری را اعلام نکرده اند.
 
وی افزود: دلایل وقوع حادثه در حال بررسی است و نظریه ای که برای پرونده دارای ازرش قانونی  است همان نظریه  کارشناسان رسمی دادگستری است.

گفتنی است؛ اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران و معاون وزیر کشور در رابطه با علت حادثه شهران گفت: به این جمع بندی رسیدیم که در محل وقوع حادثه یعنی زیر زمین، عملیات احداث مترو در حال انجام و بافت خاک به گونه‌ای بوده است که چسبندگی لازم را نداشته و لاینینگ اصلی نیز انجام نشده است و به همین دلیل نوع بافت خاک، باعث شد که شاهد یک نشست باشیم و این نشست منجر به مابقی حوادث شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار