اخبار باشگاه استقلال؛

کاروان 50 نفره آبی پوشان راهی ارمنستان می شود

اعضای تیم فوتبال استقلال تهران فردا پس از حضور در کمپ مرحوم حجازی، به اردوی ارمنستان می روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم فوتبال استقلال تهران برای سفر به ارمنستان از ساعت 9:30 صبح فردا در کمپ مرحوم حجازی دور هم جمع می شوند و ساعت 13:30 ظهر از طریق یک سفر هوایی تهران را به مقصد ایروان ترک می کنند.
 
اردوی آبی پوشان در ارمنستان بین 10 تا 12 روز خواهد بود و شنیده می شود برخی از اعضای کادرفنی و همراهان استقلال 2 روز زودتر به ایران باز می گردند تا مقدمات آخرین تمرینات این تیم در آستانه شروع لیگ شانزدهم را فراهم کنند.

اعضای تیم فوتبال استقلال پس از حضور در کمپ لوازم مورد نیاز از جمله لباس هتلی، لباس تمرینی، ساک ورزشی و هرآنچه برای این سفر لازم بود را از مسئولان دریافت کردند .

کاروان 50 نفره آبی پوشان راهی ارمنستان می شود

نصراله عبدالهی دستیار ویژه افشارزاده و معینی عضو هیات مدیره باشگاه نیز در این سفر آبی پوشان را همراهی می کنند .با این حساب 50 آبی پوش به همراه دو مسئول و کادر در اردوی ارمنستان حاضر خواهند شد .

 با توجه به جلسات متعدی که رابسون جانواریو با استقلالی ها داشت در نهایت این بازیکن با آبی پوشان به توافقات اولیه رسیده و قرار است این بازیکن هم همراه دیگر آبی پوشان در اردوی ارمنستان حضور پیدا کند .

اعضای تیم فوتبال استقلال ساعت 13 امروز از طریق فرودگاه امام عازم ایروان پایتخت ارمنستان می شوند.

شهباززاده همسفر آبی ها نشد 

شهباززاده مهاجم تیم فوتبال استقلال که تا ساعت 2 بامداد امروز برای توافق و صحبت های لازم با مسئولان باشگاه نشستی را برگزار کرده بود در نهایت نتوانست با آبی ها به توافق برسد و قرار شد در فرصت مناسب برای حضور در استقلال تصمیم بگیرد .این بازیکن سرانجام همراه کاروان این تیم به فرودگاه نرفت تا فعلا از سفر به ارمنستان و حضور در اردوی استقلال در این کشور جا بماند.

مهاجم آبی ها در حال حاضر به دنبال پیوستن به تیم آلانیا ترکیه است .


عکس یادگاری آبی پوشان 

 اعضای تیم استقلال پیش از ترک تهران به مقصد ارمنستان در کمپ زنده یاد حجازی عکس یادگار گرفتند.

قرار است آبی پوشان تا ساعاتی دیگر با یک دستگاه اتوبوس راهی فرودگاه شوند .



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۴ تير ۱۳۹۵
برو به سلامت ..خدا یارت
آخرین اخبار