ایرانیان: جذب بازیکنان سوری و لبنانی قطعی نیست

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: وضعیت بازیکنان سوری و لبنانی مد نظر نفت پس از حضور آن ها در تهران و تائید علی دایی مشخص می شود.

رحیم ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور علی دایی روی نیمکت سرمربی گری نفت تهران گفت: به نظرم دایی بهترین انتخاب برای سرمربی گری نفت بود. تمرینات ما پس از حضور علی دایی به بهترین شکل دنبال می شود و بازیکنان با انگیزه فراوانی برای شروع لیگ برتر آماده می شوند.

وی افزود: در راستای آماده سازی تیم نفت قرار است از شنبه 26 خرداد اردویی پنج روزه را در کردان کرج برپا کنیم  و در این اردو به احتمال فراوان یک یا 2 بازی دوستانه هم برگزار می کنیم تا با آمادگی لازم برسیم.

ایرانیان درخصوص جذب بازیکنان لبنانی و سوری گفت: جذب این بازیکنان تاکنون قطعی نشده است. قرار است پس از حضور آن ها در ایران و شرکت در تمرینات نفت، دایی نظر نهایی را درباره جذب آن ها به مسئولان باشگاه ارائه دهد.

وی درمورد حضور امیر عابدزاده در تمرین دیروز نفت و احتمال جذب وی بیان کرد: در این مورد هم تاکنون هیچ چیزی قطعی نیست. عابدزاده در تمرین دیروز ما شرکت کرد و زیر نظر غلامپور همراه با وحید شیخ ویسی و احمد گوهری تمرین کرد. به نظر من شیخ ویسی و گوهری جزو بهترین دروازه بانان ایران هستند. ضمن این که میلاد فراهانی هم مد نظر علی دایی و باشگاه نفت قرار دارد و در صورتی که بتوانیم رضایت نامه این دروازه بان را از صبا بگیریم، فراهانی به فهرست نفرات نفت اضافه می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار