وزن کشی رقابت های کشتی نوجوانان آسیا- چین تایپه/

حریفان کشتی گیران کشورمان در روز پایانی مشخص شدند+عکس

وزن كشي سه وزن کشتی آزاد و دو وزن كشتي فرنگی برای مسابقات روز چهارم و پایانی رقابت هاي قهرماني نوجوانان آسيا، بعد از ظهر امروز شنبه در شهر تايچونگ كشور چين تايپه (تايوان) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاي كشتي آزاد و فرنگي قهرماني نوجوانان آسيا روزهاي 17 تا 20 تيرماه در شهر تايچونگ كشور چين تايپه (تايوان برگزار مي شود و برای مسابقات روز آخر ابوالفضل آرمیده در 42 کیلوگرم، امیرحسین خدابخشی در46 کیلوگرم و امیرپرسته در وزن 50 کیلوگرم کشتی آزاد وهمچنین حسن فروزنده در وزن 85 کیلوگرم و محمد رضا رمضانی در وزن 100 کیلوگرم کشتی فرنگی وزن کشی کردند و از ساعت 10 صبح فردا (یک شنبه)  به وقت تایوان به روی تشک خواهند رفت.  
 
نتايج وزن كشي اين پنج وزن به شرح زير است:
 
14 کشتی گیردر وزن 42 کیلوگرم کشتی آزاد حضوردارند وابوالفضل آرمیده در دور نخست با کشتی گیری از هندوستان رقابت خواهد کرد، آرمیده در صورت پیروزی، در دور بعد با برنده کشتی گیران قزاقستان و تایلند روبرو خواهد شد. کشتی گیران قزاقستان، قزقیزستان و ازبکستان در گروه وی قراردارند.
 
در وزن 46 کیلوگرم 15 آزادکار وزن کشی کردند.امیرحسین خدابخشی نماینده کشورمان  دور اول با قرقیزستان مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی، در دور بعد با کشتی گیر ازبکستان کشتی خواهد گرفت. کشتی گیران کره جنوبی، کره شمالی و تایلند دراین گروه حضور دارند.
 
در وزن 50 کیلوگرم کشتی آزاد، که 14 کشتی گیر به میدان می روند، امیر پرسته دردور اول با قزاقستان روبرو خواهد شد و در صورت پیروزی، در دور دوم مقابل برنده کشتی گیران ازبکستان و چین قرار خواهد گرفت.
 
12 کشتی گیر در وزن 85 کیلو کشتی فرنگی حضور دارند؛ حسن فروزنده نماینده کشورمان در این وزن، پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با کشتی گیری از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد. فروزنده درصورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور سوم با برنده کشتی گیران قزاقستان و دیگر کشتی گیر قزاقستان کشتی خواهد گرفت.
 
در وزن 100 کیلو کشتی فرنگی که11 کشتی گیر وزن کشی کرده اند. محمد رضا رمضانی در دور اول با کشتی گیر قرقیزستان مبارزه می کند ؛و ی در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد برنده کشتی گیران چین تایپه و هند کشتی خواهد گرفت. کشتی گیران هند، ازبکستان ودیگر کشتی گیر قرقیزستان با وی هم گروه هستند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار