سیدی: مربی گری در نفت را بزرگ ترین افتخاراتم می دانم / دایی برند مربیان ایرانی است

مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران گفت: علی دایی در بین مربیان ایرانی یک برند محسوب می شود و شک ندارم نفت با هدایت این مربی، روزهای خوبی در پیش دارد.

سیدی: مربی گری در نفت را بزرگ ترین افتخاراتم می دانم / دایی برند مربیان ایرانی استمحسن سیدی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدایی خود از کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران گفت: قبل از حضور علی دایی در نفت، تمرینات این تیم زیر نظر من انجام می شد. من این کار را وظیفه انسانی خودم می دانستم که  به عنوان یک مربی و معلم وظیفه داشتم به دنبال تماسی که مسئولان باشگاه با من داشتند، تا انتخاب سرمربی جدید نفت را تمرین دهم.
 
وی افزود: با توجه به شرایطی که تیم نفت داشت و زمان کوتاهی که تا شروع رقابت های لیگ برتر باقی مانده، حتی یک روز هم برای این تیم اهمیت دارد و من با دستور باشگاه و کسب اجازه غلامحسین حسنوی مربی و بهرام میرشیبانی مدیرفنی فصل گذشته، تیم را تمرین دادم.
 
سیدی درباره سختی جدایی از نفت، بیان کرد: من مربی حرفه ای هستم. 9 سال در تیم نفت حضور داشتم و اگر در این مدت پیشرفتی هم در کارم حاصل شده، آن را مدیون نفت هستم.
به مسئولان باشگاه نفت برای انتخاب علی دایی که یکی از بهترین مربیان ایرانی است،  تبریک می گویم. بیشتر اعضای کادر فنی نفت از دوستان صمیمی من هستند. برای آن ها در لیگ شانزدهم آرزوی موفقیت دارم.
 
وی درباره حضور خود در نخستین جلسه تمرینی نفتی ها زیر نظر علی دایی، گفت: طبق هماهنگی که با ایرانیان سرپرست نفت داشتم، وی از من درخواست کرد گزارش چهار روزی که در تمرینات نفت حضور داشتم را به کادرفنی جدید تحویل دهم  و با توجه به احترامی که برای ایرانیان و سایر اعضای باشگاه قائل هستم، با حضور در تمرین نفت ضمن تبریک به اعضای جدید کادرفنی این گزارش را به آن ها تقدیم کردم.  
 
سیدی ادامه داد: فوتبال علاوه بر پیشرفت های فنی ، از لحاظ اصول اخلاقی و حرفه ای هم روز به روز رو به جلو می رود.
اگر به فوتبال اروپا نگاه کنید می بینید که تیمی مثل بایرن مونیخ با وجود نتایج فوق العاده ای که پپ گواردیولا با این تیم گرفته از نیم فصل لیگ آلمان کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی فصل بعد خود معرفی می کند و خود گواردیولا در همان مقطع جایگزین مانوئل پلگرینی در منچسترسیتی می شود. بنابراین من به فرهنگ فوتبال حرفه ای احترام می گذارم و توقعی هم برای حضور در کادرفنی جدید نفت نداشتم.
 
وی خاطرنشان کرد: از رقابت های لیگ دسته دو تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت نفت نشستم و حضور در نفت تهران را یکی از بزرگ ترین افتخاراتم می دانم.
 
مربی فصل گذشته نفت تهران درمورد ارزیابی وضعیت این تیم در لیگ شانزدهم گفت: علی دایی یک برند در مربی گری فوتبال ایران است و من احساس می کنم با توجه به چهره بین المللی وی و افتخاراتی که برای فوتبال کشورمان به ارمغان آورده است، لیاقت دارد که در خارج از کشور مربی گری کند.
وی در صبا شرایطی مشابه با نفت را داشت و اگر شانس بیشتری داشت می توانست با این تیم به سهمیه آسیا برسد.
من آینده نفت با دایی را خوب پیش بینی می کنم و با توجه به صداقت رفتار مدیران این تیم و تسویه حساب به موقع با بازیکنان حتم دارم نفت، جایگاه خوبی به دست می آورد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
آفرین به آقای سیدی.معلومه که مربی فهمیده هست. ,واقعا هم راست میگه دایی یه برند هستش
آخرین اخبار