فرانسوا اولاند: ناتو تهدیدی برای کسی نیست و قصد ندارد با کسی دشمنی کند

رئیس‌جمهور فرانسه گفت [حل مشکل] تروریسم، مهاجرت غیرقانونی، بحران‌های خاورمیانه و بحران اوکراین به اتحاد در داخل ناتو نیاز دارد.

اولاند: ناتو تهدیدی برای کسی نیست و قصد ندارد با کسی دشمنی کند
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، "فرانسوا اولاند،" رئیس‌جمهور فرانسه، در کنفرانس خبری در حاشیه نشست سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)  در ورشو افزود فرانسه به سمت ارتقای راهبرد ناتو برای حل مشکلات مختلف حرکت می کند.

اولاند گفت: ما از راهبرد سامانه دفاع موشکی برای مقابله با چالش هایی که فضای اروپا با آن روبروست حمایت کرده ایم. ناتو تهدیدی برای کسی نیست و قصد ندارد با کسی دشمنی کند و راهبردش فقط دفاعی است. فرانسه در ساحل و منطقه صحرا برای تحقق امنیتی و مبارزه تروریسم مداخله کرد. فرانسه با همه عملیات ناتو در آفریقا و خاورمیانه ابراز همبستگی می کند.

وی افزود:خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نباید بر سامانه امنیت دفاعی بین اروپاو آمریکا تأثیر بگذارد. فرانسه به سمت حمایت از سازوکارهای دفاعی هرچه بیشتر از امنیت به ویژه امنیت مرزها حرکت می کند. فرانسه از حل و فصل سیاسی در عراق و از تشکیل دولتی متشکل از همه طیف های سیاسی حمایت می کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
الموت ل ال سعود
آخرین اخبار