درخواست برده جنسی سابق داعش از دولت انگلیس برای پذیرش پناهندگان

یک زن جوان ایزدی خواستار کمک بیشتر انگلیس به پناهجویان عراقی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، یک زن جوان ایزدی که یک کابوس 3 ماهه را به عنوان برده جنسی داعش تجربه کرده است، از انگلیس خواست پناهندگان بیشتری را در خود جای دهد.

درخواست برده جنسی سابق داعش از دولت انگلیس برای پذیرش پناهندگان

«نادیا مراد» در اوت 2014 زمانی که تنها 19 سال داشت، از سوی عناصر گروه تروریستی داعش ربوده شد. تروریست‌های داعش با حمله به روستای محل سکونت وی در عراق، تمام اعضای خانواده او را قتل عام کردند.

این زن جوان که اکنون یکی از نامزدهای دریافت جایزه صلح نوبل است، پس از فرار از چنگ داعش، با سفر به کشورهای مختلف و سخنرانی در نهادهای بین‌المللی، اطلاع‌رسانی درباره وضع اسفناک ایزدی‌ها را به عنوان رسالت اصلی خود در نظر گرفته است.

درخواست برده جنسی سابق داعش از دولت انگلیس برای پذیرش پناهندگان

نادیا مراد می‌گوید تروریست‌های داعش پس از حمله به روستای آنها، 6 برادر از 8 برادر او را در مقابل او کشتند و 2 خواهر او و تمامی دختران و زنان جوان خانواده اش را به همراه 150 دختر ایزدی دیگر برای بهره‌برداری جنسی به موصل منتقل کردند.

وی 3 ماه پس از این کابوس دردناک توانست از چنگال داعش به یک اردوگاه پناهندگان فرار کند و در نهایت به آلمان پناهنده شود. 

این دختر ایزدی در گفتگو با «میرور» با اشاره به شرایط ناگوار ایزدی‌های عراق در اردوگاه‌های پناهندگان، از دولت انگلیس خواست به درخواست پناهندگی آنها پاسخ مثبت دهد.

او می‌گوید در دوران اسارت داعش از نزدیک شاهد بوده است که تروریست‌های این گروه چگونه دختران و زنان جوان ایزدی را معاوضه یا به یکدیگر هدیه می‌دادند.

درخواست برده جنسی سابق داعش از دولت انگلیس برای پذیرش پناهندگان

وی دسامبر گذشته در سخنرانی خود در شورای امنیت سازمان ملل عنوان کرد رفتار تروریست‌های داعش با اسرای زن عراقی به گونه‌ای است که آنها حتی در صورت آزادی نیز دیگر هرگز قادر به بازگشت به زندگی عادی گذشته نخواهند بود. 


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اللهم عجل لولیک الفرج
آخرین اخبار