بندرعباس؛

نارنجی پوشان همچنان در وضعیت قرمز/ امتیاز آذرخش به فروش می رسد؟

حرف های ضد و نقیض و مدیریت ضعیف مسئولان ورزشی استان سرنوشت تنها نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال را همچنان در وضعیت قرمز و بحرانی نگه داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،غلامعلي دانشور مديركل ورزش و جوانان استان ظهر دیروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اينكه باشگاه آذرخش توان حضور در فصل جديد ليگ برتر را ندارد به دنبال واگذارى اين امتياز به يكي از اسپانسرهاي هرمزگاني هستيم.
وي افزود: مديرعامل باشگاه آذرخش اعلام كرده در صورت پيدا شدن خريدار آماده واگذاری امتياز این تیم لیگ برتری است.
دانشور با تاکید بر اينكه تمام تلاش خود را بكار خواهيم گرفت تا تمرينات اين تيم از هفته جاري  شروع شود، افزود: سعي خواهيم كرد كادر فني سال گذشته اين تيم را نیز حفظ كنيم.
اما تنها چند ساعت پس از اظهارات مدیر کل ورزش و جوانان استان،مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس در گفتگو با رسانه ها گفت: هیچ گاه اعلام نکرده‌ام که امتیاز تیم آذرخش را می‌فروشم!
حسین احمدی افزود: فصل گذشته با هزینه‌های شخصی تیم را راهی لیگ برتر کردیم و امسال این هزینه‌ها افزایش پیداکرده و به‌تنهایی قادر به پرداخت آن نیستم اما این موضوع دلیلی بر فروش امتیازی که با سختی زیاد به این مرحله رسیده نمی شود!
اضافه می شود که هشتم تیر نیز جمعی از هواداران تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در اعتراض به وضعیت نامشخص این تیم مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان تجمع کردند و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.
این اتفاقات و حرف های ضد و نقیض و تصمیمات ضعیف مدیریتی مسئولان ورزشی استان در حالی رخ می دهد که فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از هفتم مرداد آغاز می‌شود اما سرنوشت حضور یا عدم حضور نارنجی پوشان بندرعباسی در این پیکارها به دلیل مشکلات مالی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
طبق قرعه‌کشی انجام‌شده تیم آذرخش بندرعباس در هفته نخست لیگ برتر فوتسال هفتم مرداد مهمان تیم میثاق تهران است و در هفته دوم پانزدهم مرداد میزبان تیم شهرداری ساوه خواهد بود.
تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس سال گذشته در نخستین تجربه حضور خود در لیگ برتر کشور با قرار گرفتن در مکان هفتم جدول به‌عنوان پدیده و تیم اخلاق لیگ لقب گرفت.
طبق اعلام کمیته فوتسال تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باید حداکثر تا ۳۱ تیر مدارک لازم و هزینه ورودی( ۳۰ میلیون تومان) را به سازمان لیگ ارائه کنند چراکه در غیر این صورت از جدول مسابقات حذف و تیم دیگری جایگزین خواهد شد.
ضمن اینکه در فصل جدید لیگ برتر فوتسال اگر تیمی در هر مسابقه شرکت نکند علاوه بر اینکه آن بازی سه بر صفر به سود حریف می‌شود بستگی به اهمیت بازی و با نظر سازمان لیگ ۳ تا ۹ امتیاز از تیم خاطی کسر خواهد شد.
حال باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده سرنوشت تنها نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال چه خواهد شد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.