در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

یکی از عاملان تیراندازی در پارک ملی دنا دستگیر شد/وضعیت عمومی جواد عمادی خوب است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهکیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وضعیت عمومی محیط بان جواد عمادی خوب است گفت: یکی از چهار شکارچی متخلف و دخیل در مصدوم شدن محیط بان دنا دستگیر شده است.

سید اسداله هاشمی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کهکیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت محیط بان دنا که شامگاه شنبه مورد اصابت گلوله شکارچیان متخلف قرار گرفت، اظهار داشت: در حال حاضر خونریزی محیط بان جواد عمادی قطع شده و وضعیت عمومی وی مطلوب است. 

وی با بیان اینکه هم اکنون محیط بان مصدوم در بیمارستان سمیرم به سر می برد، گفت: به علت کمبود امکانات برای عمل جراحی به شهرضا یا یاسوج اعزام خواهد شد. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهکیلویه و بویراحمد در خصوص شکارچیانی که عامل این اتفاق بودند، تصریح کرد: یکی از چهار شکارچی مقصر در وضعیت کنونی محیط بان جواد عمادی با همکاری نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شده است. 

گفتنی است، شامگاه شنبه محیط بان دنا در پی انجام مأموریت و درگیری با چهار شکارچی متخلف مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به همت یکی از همکارانش به بیمارستان سمیرم منتقل شده است.

جواد عمادی محیط بان پارک ملی دنا در ارتفاعات خفر در ضلع شمالی منطقه حفاظت‌شده دنا مورد اصابت تیر مستقیم شکارچیان قرار گرفت.

در این درگیری این محیط بان ضلع شمالی پارک ملی دنا از ناحیه بازوی دست چپ مورد اصابت تیر کلاشینکف قرار گرفته و زخمی شد.

این محیط بان توسط دیگر محیط بانان به بیمارستان شهرستان سمیرم اعزام شده است.

عمادی دومین محیط بان دنا و پنجمین محیط بان کشور است که طی یک ماه اخیر مورد اصابت تیر مستقیم شکارچیان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار