سمنان;

اسکان تابستانی مسافران در 11 مدرسه و خانه معلم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: از 25 خرداد تا 15 شهریور ماه امسال اسکان مسافران از سراسر کشور در 11 مدرسه در شهرستان سمنان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید رضایی با اشاره به اینکه پذیرش مسافران تابستانی در مدارس و اماکن آموزشی موجود درشهرستان سمنان آغاز شده است، اظهار کرد: این مسافران از 25 خرداد ماه تا 28 شهریور95 در مراکز آموزشی تعبیه شده در شهرستان سمنان اسکان خواهند یافت.
 وی به نحوه پذیرش مسافران در مدارس استان اشاره کرد و گفت: در این مدارس مسافران فرهنگی، کارمندان دولت اعم از لشکری و کشوری و افراد آزاد نیز برای اسکان در ایام تابستان پذیرش می‌شوند.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت  شهرستان سمنان نیز با تاکید بر اینکه پذیرش مسافران برای اسکان در مدارس درفصل تابستان به صورت اینترنتی انجام می‌شود، تصریح کرد: از 25 خرداد تا 15 شهریور ماه امسال اسکان مسافران ازسراسرکشوردر11مدرسه درشهرستان سمنان صورت می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه ستاد اسکان مسافران شهرستان سمنان در خیابان قدس ، حد فاصل میدان عدالت و امام رضا (ع)  (خانه معلم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمنان ) قرار دارد گفت:  امسال اسکان مسافران از سراسر کشور در 11مدرسه در قالب 68 کلاس درس صورت می‌گیرد.
 همچنین خانه معلم در شهر شهرستان سمنان نیزبرای پذیرش مسافران در ایام تابستان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام / ه

برچسب ها: اسکان ، تابستان ، مسافر ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار