روایت نقوی از نشست امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جلالی: ترور بیولوژیک طالب‌زاده و دادمان را در دست بررسی داریم/توصیه‌های بیوتروریستی به مسئولین ارشد کشور

توصیه‌های بیوتروریستی
سیدحسین نقوی‌حسینی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جزئیات جلسه صبح امروز کمیسیون ملی مجلس با سردار جلالی،‌ رئیس سازمان پدافند غیرعامل را تشریح کرد.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی امروز جلسه فوق‌العاده‌ای برای بررسی موضوع بیوتروریسم برگزار کرد تا ابعاد این موضوع تبیین شود.

نقوی حسینی با بیان اینکه کشور ما از جمله کشورهای مورد هدف تروریسم است، تاکید کرد: این در حالی است که ما تا کنون 17 هزار قربانی ترور داشته‌ایم که توسط گروه‌های تروریستی ترور شده‌اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بیوتروریسم یکی از ابزارهای جدید گروه‌های تروریستی است، بیان داشت: با در نظر گرفتن این موضوع ضرورت داشت موضوع بیوتروریسم و راهکارهای مبارزه با این مسئله در کمیسیون امنیت ملی مورد مباحثه قرار گیرد.

نقوی‌حسینی با اشاره به اظهارات رئیس سازمان پدافند غیرعامل در جلسه مذکور گفت: سردار جلالی در این جلسه ابعاد موضوع بیوتروریسم را برای نمایندگان تبیین کردند و بر ضرورت راهکارهای مقابله با این مسئله تاکید داشتند.

وی افزود: همچنین رئیس سازمان پدافند غیرعامل تاکید داشتند که ما باید راههای مبارزه با بیوتروریسم را بشناسیم تا از این طریق بتوانیم با این تهدید مبارزه کنیم.

نماینده مردم ورامین در ادامه با اشاره به سایر اظهارات رئیس سازمان پدافند غیرعامل در جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی، بیان داشت: رئیس سازمان پدافند غیرعامل همچنین در ادامه اظهارات خود تاکید داشتند که ما باید جامعه هدف بیوتروریسم را بشناسیم.

وی ادامه داد: سردار جلالی در ادامه گفت مواردی از قبیل طالب زاده و مرحوم دادمان را نیز در دست بررسی داریم و کلیه اسناد و مدارک پزشکی آنها را تحت بررسی داریم تا به نتایج قطعی برسیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پایان با اشاره به توصیه‌های رئیس سازمان پدافند غیرعامل به مسئولین ارشد کشور برای حفظ نکات بیوتروریسمی گفت: آقای جلالی در این جلسه تاکید داشتند مسئولین ارشد کشور طی سفرهای خارجی خود به نکات حفاظتی در بیوتروریستی چون حفاظت فیزیکی توجه داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار