اصفهان؛

تفاهم نامه همکاری بین اداره ورزش و جوانان و حفاظت محیط زیست اصفهان

تفاهمنامه همکاری بین مسولان اداره های کل ورزش و جوانان و محیط زیست استان اصفهان به امضا رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان هدف از این تفاهم نامه رااستفاده از ظرفیتهای هیأت‌های ورزشی برای ایجاد رابطه مسئولانه با طبیعت، ترویج آموزههای زیست محیطی و نیز مشارکت قهرمانان، مربیان و دست اندرکاران امر ورزش در فعالیت‌های اجتماعی و ترویجی محیط زیست دانست و یادآور شد که فرهنگ حفاظت از محیط زیست باید در بین اقشار مختلف جامعه رواج پیدا کند.

حمید ظهرابی اظهارداشت: نقش عوامل انسانی در تخریب محیط زیست بسیار فراتر از عوامل طبیعی است و با ادامه رشد صنعتی، کشاورزی و شهرها نمی توانیم مشکلات زیست محیطی استان اصفهان را حل کنیم.
وی افزود: باشگاه ورزشی ذوب آهن اصفهان دو سال گذشته ' تمساح پوزه کوتاه ' را که یکی از گونه های در حال انقراض کشور محسوب می شود را تحت حمایت خود قرار داد و از آنجایی که ورزشکاران افراد تاثیرگذاری در جهت توسعه و ترویج محیط زیست می باشند، امیدواریم که سایر باشگاه های ورزشی کشور هم در این مسیر حرکت کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان هم در این نشست گفت: بخشی از منابع مالی تفاهم نامه برای هیات های ورزشی که فعالیت های شاخصی در زمینه حفظ محیط زیست داشته باشند، در نظر گرفته خواهد شد.
محمد سلطان حسینی افزود: محیط زیست متعلق به نسل آینده است و اداره کل ورزش و جوانان با دارا بودن هیات ها و رشته های ورزشی متنوع می تواند در جهت حمایت از محیط زیست نقش بسزایی داشته باشد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.