چيذرى در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

يكسوى تخلف و تبانی «شهروند متخلف» است/قطع همكارى با 56 نيروى فاقد صلاحيت شهربان

مديرعامل شهربان شهردارى تهران با تاكيد بر اينكه قانونگرايى، زيربناى پيشرفت و تعالى جامعه است، از برخورد با تخلفات سازمانى در شهربان و قطع همكارى با 56 نيروى فاقد صلاحيت از ابتداي سال 95 تاكنون خبر داد.

ابوالقاسم چيذرى در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بيان اينكه همه ما موظف به اجراى قانون هستيم، گفت: تخلف و تباني يك پديده دو جانبه ميباشد كه يكسوي آن شهروند متخلف است!. پس همانگونه كه نيروهاى شهربان مكلف و ملزم به قانونگرايى و عمل به مفاد آيين نامه انضباطى هستند، شهروندان هم موظف به اجراى قوانين و پرهيز از تخلفات ساخت و ساز و سدمعبر در شهر ميباشند .

وى افزود: هرچند اكثريت نيروهاى شهربان صادقانه و دلسوزانه به شهر و شهروندان عزيز خدمت مى كنند و نيروهايى كه دچار لغزش و تخلف مى شوند در اقليت هستند اما برخورد قاطعانه با تخلف در هر سطحى يك ضرورت است.

چيذرى با اشاره به فعاليت مستمر كميته رسيدگى به تخلفات شهربان شهردارى تهران طى بيش از يكسال اخير، اظهار داشت: نيروهاى شهربان به عنوان ماموران برقرارى انضباط شهرى، بايد الگوى نظم، انضباط و قانونگرايى باشند.

مديرعامل شهربان با اشاره به نظارت مستمر و بدون اغماض شهربان بر عملكرد پيمانكاران و نيروهاى آن ، ادامه داد: طى 10 جلسه برگزار شده از سوى كميته رسيدگى به تخلفات شركت شهربان در سال 95، به پيمانكاران اعلام شد كه با 56 نفر از نيروهاى متخلف و فاقد صلاحيت، قطع همكارى شود.

وي با تاكيد بر اينكه رعايت شئونات سازمانى و مفاد آيين نامه انضباطى توسط تمامى پرسنل الزامى است، خاطرنشان كرد: از شهروندان عزيز هم درخواست داريم ما را در برقرارى انضباط شهرى ياری كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار