قم؛

ضرورت حامیت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : دغدغه تمام مسئولان کشور باید رونق تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری باشد.

ضرورت حامیت از تولیدکنندگان و سرمایه گذارانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، علی لاریجانی ظهر امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از مدیران اداره کل تأمین اجتماعی استان قم با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در شرایط فعلی اقتصاد کشور برای رشد اشتغالزایی ضروری است.

وی با اشاره به راهکارهای موجود برای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در کشور خاطرنشان کرد: بخشودگی مالیاتی و همراهی با تولیدکنندگان در بازپرداخت معوقات بانکی با تقسیط بدهی‌های آن‌ها می‌تواند به ترغیب تولیدکنندگان به حفظ فعالیت و توسعه تولید کمک کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید دغدغه تمام مسئولان کشور رونق تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری باشد، افزود: تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران موفق و خوش حساب باید تشویق شوند و از آن‌ها حمایت بیشتری صورت گیرد.

وی به چالش‌های پیش روی سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر با وجود چالش‌هایی چون بدهی‌های دولت به سازمان تأمین اجتماعی، شاهد حرکاتی در مسیر پیشرفت این سازمان بوده‌ایم که باید این مسیر ادامه پیدا کند.

لاریجانی با تاکید بر لزوم بررسی کارشناسی روش‌های تأمین منابع مالی در سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی در حوزه تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری نیز می‌تواند با بخشودگی و تقسیط جرائم و سهم کارفرمایان به رونق این بخش کمک کند.

وی با اشاره به نقش تحریم‌ها در شکل‌گیری مشکلات اقتصادی در کشور تصریح کرد: بخشی از مشکلات اقتصاد کشور و صنایع به تحریم‌ها مربوط نمی‌شود و ریشه در مسائل اقتصادی کشور دارد اما باید با تمام توان برای حمایت از بخش تولید اقدامات لازم را انجام داد.


انتهای پیام /ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.