قم؛

رونمایی از کتابچه "پیام معروف "

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از انتشار و رو نمایی کتابچه "پیام معروف" در هفته حجاب و عفاف خبر داد.

همزمان با هفته حجاب و عفاف از کتابچه به گزارش گرو استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  و به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران ، در ایام هفته حجاب و عفاف معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر این مکان مقدس کتابچه "پیام معروف"، حاوی 49 طرح گرافیکی با موضوعات اشاعه امر به معروف در زمینه حجاب و عفاف را به همراه لوح فشرده این آثار تولید و آماده عرضه به علاقمندان کرد.

حجت الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در حاشیه رونمایی از این مجموعه ارزشمند با بیان اینکه حجاب اسلامی، از واجبات مسلم دین مبین اسلام است، اظهار کرد: حجاب، عفاف و حیایی که ریشه در فطرت بشریت و تاریخ این سرزمین دارد، عاملی برای حفظ کیان و بنیان خانواده است.

وی تصریح کرد: بی شک دشمنان اسلام و انقلاب همواره در تلاش بوده‌اند تا به ارزش‌های اسلامی هجمه وارد کرده و آثارش را از جامعه حذف کنند، و در همین راستا یکی از پازل‌های ولنگاری فرهنگی در جامعه، ترویج بی حجابی و بی حیایی است که مقابله با این تهاجم، عزم آحاد ملت و دستگاه های مسئول را می‌طلبد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: روشنگری دلسوزانه، مشفقانه و کارآمد، باید در راس این مقابله قرار بگیرد و عمل به قانون عفاف و حجاب، نیز به عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی، تکلیف همه دستگاه‌ها است.

ابراهیمی بیان کرد: خادمان مسجد مقدس جمکران، با عنایت به حضور میلیونی عاشقان و ارادتمندان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) در این مکان مقدس در ایام طول سال، به عنوان پیشگامان عرصه فرهنگی در خاکریز نبرد، بر خود وظیفه می دانند تا معارف ناب مهدوی را ترویج و با تهاجم‌ دشمنان به ارزش‌های اسلامی و انقلابی، مقابله کنند.

وی با اشاره به همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران در تولید کتابچه "پیام معروف"، بیان کرد: این مجموعه فاخر که حاصل تلاش و فعالیت‌های دوساله هنرمندان است، شامل 49 طرح گرافیکی، به همراه لوح فشرده با محتوای پیام‌های متنوع فرهنگی، از بیانات و نقطه نظرات بزرگان و مقام معظم رهبری در موضوع حجاب و عفاف است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه مجموعه "پیام معروف" تلاشی است برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ابراز کرد: امید است که مجموعه این تلاش‌های اندک، مورد رضایت حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه قرار گیرد. و آغاز مسیری مستمر برای استقرار و نهادینه شدن جامع و کامل عفاف و حجاب در جامعه اسلامی باشد.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.