شیخ ویسی: انگیزه بازیکنان نفت مقابل منصوریان دو برابر است

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: علی رضا منصوریان 2 سال سرمربی ما بوده و انگیزه ما در مقابل این مربی و تیمش دو برابر است.

شیخ ویسی: انگیزه بازیکنان نفت مقابل منصوریان دو برابر است
به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید شیخ ویسی درباره دیدار دوستانه نفت و راه آهن گفت: خدا را شکر پس از مدتی تحمل استرس و فشار روانی  شرایط تیم جمع و جور شد. در حال حاضر علی دایی بالای سر نفت آمده و تحت نظر مربیان تمرینات بدنسازی را انجام می دهیم.

وی افزود: امروز اولین بازی دوستانه ما بود و فکر می کنم بد نبودیم و در نخستین بازی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم تیم خوب راه آهن را شکست دهیم.

شیخ ویسی درباره تغییرات زیاد در تیم نفت، بیان کرد:  از تیم سال گذشته 7، 8 نفر بیشتر باقی نمانده اند و تغییرات زیادی در بازیکنان نفت به وجود آمده است. طبیعی است که تعدادی از جوانان نیز اضافه شده اند.

وی درباره رویارویی نفتی ها با علی رضا منصوریان در هفته نخست لیگ، اظهار کرد: همیشه رویارویی با استقلال برای ما حساسیت زیادی داشته است. این بار هم با حضور منصوریان روی نیمکت استقلال این حساسیت چند برابر شده است. منصوریان مربی سابق ما بوده و انگیزه بازیکنان دو برابر است تا بتوانیم برنده شویم.

دروازه بان نفت درمورد  ناراحتی بازیکنان نفت از منصوریان گفت: گلایه خاصی نداریم ، فقط دوست داشتیم تمام بازیکنان و مرییان فصل گذشته نفت در شرایط بحرانی کنار هم باشند. به هر حال این موضوع گذشت و حالا انگیزه بالایی برای بازی با استقلال داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار