ارومیه؛

پذیرش دانشجو در مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان مهاباد

با پیگیری های انجام شده مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان مهاباد در سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با پیگیری های انجام شده توسط دکتر جواد آقازاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در دویست و پنجاه و سومین جلسه روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در اردیبهشت ماه در محل وزارت بهداشت برگزار شد مجوز مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد صادر گردید.

وی افزود: با صدور مجوز فوق دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و این شبکه در نظر دارند تا در سال تحصیلی جدید مجتمع آموزش عالی سلامت را در این شهرستان راه اندازی نمایند و در زمینه پذیرش دانشجو در یک تا سه رشته از جمله پرستاری اقدامات و پیگیری های لازم را به عمل اورند.

مرزنگ گفت: محل این مجتمع پس از رایزنی و مذاکره و برآورد داده ها و اطلاعات اولیه مشخص می شود.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص تعداد دانشجو های پذیرش شده و تصمیم نهایی در سطح وسیعتری از شبکه بهداشت و درمان مهاباد و در دانشگاه متبوع اتخاذ می شود.

وی افزود:مهاباد قطب درمانی جنوب استان بوده و از لحاظ آموزشی نیز به عنوان قطب علمی جنوب استان دارای ظرفیتها و پتانسیلهای بالایی برای راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ابراز امیدواری کرد و گفت: به امید خدا در آینده نزدیک و با پیگیری های نماینده شهرستان و هیأت رئیسه دانشگاه شاهد راه اندازی دانشکده پیراپزشکی در محل مورد نظر خود واقع در بلوار پرستار باشیم .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.