یک فرمانده ارشد و ۲۲ جنگ‌جوی داعش در ننگرهار کشته شدند

در پی حملات پهپادهای نیروهای خارجی در ولایت ننگرهار، یک فرمانده و ۲۲ جنگ‌جوی دیگر گروه داعش در ولسوالی‌های کوت و نازیان این ولایت، کشته شدند.

یک فرمانده ارشد و ۲۲ جنگ‌جوی داعش در ننگرهار کشته شدند
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، در خبرنامه‌ای که دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار صبح امروز یکشنبه ۲۷ سرطان منتشر کرده، آمده است که این حملات طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شده که علاوه بر تلفات جانی گروه داعش، سلاح و مهمات این گروه نیز منهدم شده است.

بر اساس خبرنامه، در حمله‌ای که در قریه «سپینی ژی» ولسوالی نازیان، صورت گرفته، یک فرمانده مهم و ۱۴ جنگ‌جوی دیگر گروه داعش، کشته شده‌اند.

هم‌چنان در حمله دیگری که بالای یک مخفیگاه افراد وابسته به گروه داعش در قریه لاغرجوی ولسوالی کوت انجام شده، ۸ جنگ‌جوی داعش کشته شده و مقداری از سلاح و مهمات‌شان نیز از بین برده شده است.

این اولین گزارشی از تلفات داعش پس از فرمان رییس‌جمهور غنی است که به منسوبین اردوی ملی دستور داده بود تا در جریان یک هفته، این گروه را از بین ببرند.

پیش از این نیز حملات مشابهی بالای مواضع گروه داعش در ولایت ننگرهار انجام شده است.

رییس‌جمهور غنی روز جمعه به هدف بررسی وضعیت امنیتی شرق کشور به ننگرهار سفر کرد و در این سفر خود به قول‌اردوی ۲۰۱ سیلاب، دستور داد که عملیات‌شان را علیه گروه داعش شدت بخشند و در جریان یک هفته این گروه از میان بردارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار