اینستاگردی(262)؛

کودتای ترکیه از زبان سید حسن خمینی/غافلگیری شقایق فرهانی/تولد داود رشیدی/کاریکاتور بهنام صفوی

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

سید حسن خمینی با انتشار پستی کودتای ترکیه رابانوژه مقایسه کردو نوشت: اين روزها كه كودتا در تركيه شكست خورده است، به ياد سخنرانى امام بعد از شكست كودتاى نوژه افتادم. ايشان در آن سخنرانى مى فرمايند:""خوب ، اينها نمي فهمند كه اگر فرضا هم شما ازپايگاه همدان پا شده بوديد و آمده بوديد و فرض كنيد چند تا جا راهم كوبيده بوديد،شما بالاخره بايد زمين هم بياييد يا همان آسمان مي مانيد؟ ما از اين امور نمي ترسيم ""


اینستاگردی



علی کریمی فوتبالیست هم تصویری از خود منتشر کرد.

اینستاگردی



دیویدبکام ستاره اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس با انتشار پستی نوشت: ای کاش اون روزها تکرار می شد.

اینستاگردی



بهاره رهنما با انتشار پستی تولد داود رشیدی را تبریک گفت و نوشت: بيست پنج تير ماه تولد آقاي داوود رشيدي بود، عشق و احساس عجيبي كه بعد از نيم قرن بين ايشون و همسرشون بانو احترام برومند وجود دارد ، مثال زدني است، خانم برومند با وجود اينكه اقاي رشيدي اين روزها دچار كسالت هستند،گفته اند: حس مي كنم اين روزها بيشتر از هميشه عاشق داوود هستم. براي خانواده.



اینستاگردی



مونافرجاد هم یادی از دوران کودکی اش کرد و نوشت: چند روز پيش شبكه نسيم بخش كوتاهي از سريال لحظه های آشنا به كارگرداني آقای مجتبي ياسيني را پخش كرد وقتي خودمو ديدم باور نمي كردم ،چقدر بزرگ شدم ،چقدر زمان زود ميگذره و همه چيز تبديل به خاطره ميشه مرسي از دوست خوبم كه اين فيلم و برام فرستاد

يادم مياد لوكيشن اين كار بيشتر سمت شهرك چشمه بود ،با اين فيلم كلي از خاطره ها برام زنده شدن فكر كنم شما هم اين كار و يادتون بياد



اینستاگردی



آتیلا پسیانی نوشت: دیشب فیلم نامه خوانی دو زن.

اینستاگردی



شقایق فرهانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: آخرين روز فيلم برداريم بود سره سريال آسپرين. خيلى دلم شاد شد وقتى اقاى فرهاد نجفى ( كارگردان) اين عكس رو برام فرستاد. هميشه غافلگيريهاى پر از مهر منو خوشحال مى كنه. من متوجه نشده بودم كه ازم عكس گرفتن و به اين زيبايى اديتش كردن. خواستم به اين بهانه به گروه خسته نباشيد بگم و همچنين تشكر ويژه از مردمى كه هميشه مارو حمايت كردن و همچنين دلنوشته ايى از فرهاد عزيز ...

اینستاگردی



پرویزپرستویی با انتشار پستی نوشت: دکتری در همایش تحول فردی مطلب کوتاهی بیان کرد: ما در معنا دادن به زندگی دیگران است که به زندگی خود نیز معنا می‌دهیم. او گفت در برخورد با کسی که در خیابان تراکت یک رستوران را پخش می‌کند، می‌توانی بی‌توجه عبور کنی. می‌توانی تراکت را بگیری و کمی دورتر جایی که او نمی‌بیند درون سطل زباله بیندازی. اما می‌توانی کار بهتری بکنی. می‌توانی هنگامی که تراکت را از او می‌گیری، بپرسی: بهترین غذای این رستوران کدام است؟

شاید پاسخ را نداند. اما احتمالاً تحقیق خواهد کرد و فردا به دیگر رهگذران، همزمان با ارایۀ تراکت، خواهد گفت: اگر به رستوران رفتید، شیشلیک را سفارش دهید. خوشمزه‌تر از باقی غذاهاست. آن پسر،‌ دیگر یک روبوت مکانیکی پخش کاغذ نیست. او یک مشاور تغدیه است.

یک جمله بیشتر نگفته‌اید اما حال خود و حال او را بهتر کرده‌اید و به زندگی او و خودتان، معنا داده‌ اید. به همین راحتی.



اینستاگردی





نعیمه نظام دوست شهادت علی قانع آتش نشان را تسلیت گفت و نوشت: شعله های زرد و قرمز تو را به یاد چه می اندازند؟ شعله هایی که گاهی آنقدر بی رحمند که همه چیز را می بلعند. اگرچه این شعله ها زیبایی خاص خود را دارند ؛ اما گاهی به خاطر اندکی بی دقتی یا شاید هم به خاطر بازیگوشی یک کودک حادثه ای برزگ رقم بخورد.
 به یاد آور لحظه ای را که همه تلاش می کنند برای مهار عامل مرگ !

آری؛ به یاد آور لحظه ای را که مأموران آتش نشانی با تلاش وصف ناپذیری و با به خطر انداختن و نادیده گرفتن زندگی خود با تمام وجود برای نجات همنوعشان تلاش می کنند. لحظات مرگ و زندگی؛ لحظاتی که گاه صدای ناله را می توان شنید و گاه تنها سکوتی مرگبار است. لحظاتی که درون هیچ کس آرام و قرار نیست.

مأموران آتش نشانی تلاش خود را برای عدم گسترش شعله های مرگ می کنند؛ اما آیا می توان این خسارت سنگین را جبران کرد؟


اینستاگردی




بهنام صفوی خواننده در صفحه اینستاگرامش نوشت: اينم يه كاريكاتور با حال از طرف يكي از بهترين كاريكاتوريست هاي كرمان آقاي رزم حسيني عزيز كه در كنسرت كرمان از طرف مؤسسه خيريه مهر آفرين با تلاش و لطف سر كار خانم دانشور به من هديه داده شد.

شبيه هستيم؟!



اینستاگردی




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.