اهواز؛

اتصالی برق در خانه آتش به پا کرد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش گرفتن یک باب منزل مسکونی در کوی سلطانمنش این شهرستان به دلیل اتصالی برق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود حق شناس اظهار کرد: روز گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از رخداد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در کوی سلطانمنش گزارش داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را با امکانات و تجهیزات مورد نیاز از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد:‌ آتش نشانان چهار دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از گسترش و سرایت آن به دیگر واحدهای مجتمع جلوگیری کردند.

حق شناس بیان داشت:‌ در این عملیات ۱۰ مامور آتش نشان به همراه چهار دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات و خودروی نردبان شرکت داشتند.

وی اذعان کرد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه ساکنان که در محاصره دود و آتش ساختمان بودند را سالم خارج کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با علت حادثه و تعداد مصدومان گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان، اتصالی برق گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.