بازيگران طرفدار پرسپوليس تماشاگران ويژه تمرينات سرخپوشان / تمرينات اختصاصى طارمى

تمرينات سرخپوشان پايتخت در حالى امروز در ورزشگاه كاظمى برگزار شد كه تعدادى از هنرمندان طرفدار پرسپوليس هم در اين تمرين حضور داشتند.

بازيگران طرفدار پرسپوليس تماشاگران ويژه تمرينات سرخپوشان / تمرينات اختصاصى طارمىبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال  و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرخپوشان پايتخت امروز زير نظر برانكو و دستياران كروات وى تمرين كردند. همچنين سه هنرمند پرسپوليسى به نامهاى حسين سليمانى ، على كاظمى و يوسف كرمى در تمرين امروز پرسپوليس در ورزشگاه كاظمى حضور يافتند و با سرخپوشان ديدار كردند. 

برانكو در ابتدا چند دقيقه اى با بازيكنان صحبت كرد. سپس بازيكنان دويدن و حركات كششى را زير نظر ماركو انجام دادند . سپس دروازه بانها به ضلع شمالى ورزشگاه كاظمى رفتند و توپ گيرى و شوت گيرى را تمرين كردند. گلرها لباس سفيد بر تن كردند و بازيكنان هم با لباس قرمز و كاور سبز رنگ به دو گروه تقسيم شدند.

از نكات جالب توجه اين بود كه برانكو به زبان فارسى به كريم باقرى گفت : كريم كجايى 

مهدى طارمى بعد از حركات كششى و كارهاى بدنسازى با برانكو صحبت كرد و طبق صلاحديد برانكو ، طارمى در تمرينات گروهى شركت نكرد و به صورت اختصاصى تمرين كرد و دور زمين همراه با ماركو به دويدن نرم پرداخت. 

چوك مربى جديد پرسپوليس كلاه قرمز به سر دارد و سوژه هواداران قرار گرفته است. 

حدود ١٠٠٠ هوادار در ورزشگاه كاظمى حضور دارند و به تشويق تيم پرسپوليس و طارمى و شعار عليه منصوريان و كاوه رضايى پرداختند. 

دو بازيكن خارجى اوكراينى به خاطر جلسه در باشگاه پرسپوليس در تمرين امروز حضور پيدا نكردند و تكليفشان مشخص نيست اما آنتونى گولچ در تمرين حضور داشت و باز هم عدد ٦ نشان داد. 

يكى از هواداران با صداى بلند فرياد زد طارمى به جان رحمتى ترس انداختى كه باعث خنده هواداران ديگر شد. 

كمال كاميابى نيا غايب تمرين امروز پرسپوليس است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار