اهواز،

هشدار نیروی انتظامی به سارقان در اهواز

جانشين فرمانده انتظامی خوزستان با توجه به انهدام باند سارقان مسلح منزل در اهواز گفت: با افرادی كه باعث بروز نا امنی در جامعه می شوند برخورد جدی خواهد شد.

هشدار نیروی انتظامی به سارقان در اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سرهنگ سيد محمد صالحي افزود:  در پي وقوع سرقت مسلحانه منزل توسط يک باند چهار نفره که پريروز در شهر اهواز بوقوع پيوست ، موضوع بلافاصله جهت رسيدگي در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي گفت : کارآگاهان پليس با انجام تحقيقات گسترده پليسي و بررسي شيوه و شگرد سرقت هاي صورت گرفته، موفق به شناسايي سارقان مسلح در شهر اهواز شدند.

جانشين فرمانده انتظامي  خوزستان با بيان اينکه ماموران پليس آگاهي استان با همکاري ماموران انتظامي شهرستان اهواز، پس از شناسايي و تعقيب سارقان، که با يک دستگاه خودرو پژو 405 نوک مدادي در يکي از مناطق شهر اهواز در حال تردد بودند، افزود: سارقان که خود را در محاصره پليس ديدند با رها کردن خودرو و تيراندازي به سوي ماموران، اقدام به فرار کردند.

وي تصريح کرد: ماموران با تدابير هوشمندانه در يک اقدام ضربتي با محاصره کردن محل اختفاي آنها، موفق شدند چهار سارق مسلح را دستگير کنند و از آنها يک قبضه اسلحه جنگي به همراه 46 فشنگ مربوطه، دو قبضه سلاح سرد و يک دستگاه خودرو کشف کردند.


انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.