در این وب‌سایت، ارزش گذرنامه کشورتان را بسنجید+ لینک و تصاویر

وب‌سایت «نکست وب» لینک رتبه‌بندی گذرنامه کشورهای مختلف جهان را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب‌سایت «نکست وب» در مطلبی نوشت: اگر مایل هستید ارزش گذرنامه کشورتان و حقوقی که با داشتن آن به شما تعلق می‌گیرد را دریابید، به شما توصیه می‌کنیم حتماً از وب‌سایت «پاسپورت ایندکس» (Passport Index) دیدن کنید. نگارنده متن این وب‌سایت را یک «دانشنامه» اینترنتی می‌داند که تمامی اطلاعات مورد نیاز درخصوص گذرنامه‌های کشورهای مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

در این وبسایت اطلاعات گذرنامه‌ای بیش از 190 کشور جهان قرار داده شده است. گذرنامه ایرانی در این میان در رتبه 191‌اُم قرار دارد. 

گذرنامه‌های کشورهای آلمان، سوئد، فنلاند و فرانسه به ترتیب در جایگاه‌های اول و چهارم قرار دارند. شهروندان آلمانی و سوئدی می‌توانند بدون نیاز به روادید به 158 کشور جهان سفر کنند.  

رتبه‌بندی این وبسایت بر اساس شاخص‌هایی از جمله سهولت سفر به کشورهای خارجی و سفرهای بدون نیاز به روادید است. با کلیک بر روی گذرنامه هر کشور، رتبه آن کشور قابل مشاهده است. در این وب‌سایت همچنین می‌توانید مناطق مختلف جهان را از نظر ارزش گذرنامه‌های کشورهای واقع در این مناطق با یکدیگر مقایسه کنید. 

برای دیدن رتبه ایران، اینجا کلیک کنید. 


در این وبسایت، ارزش گذرنامه کشورتان را بسنجید+ لینک و فهرست

در این وبسایت، ارزش گذرنامه کشورتان را بسنجید+ لینک و تصاویر
در این وبسایت، ارزش گذرنامه کشورتان را بسنجید+ لینک و تصاویر


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار