ارومیه؛

ضرورت اخذ استعلام مالكيت اراضي براي ارائه خدمات زيربنايي

شركتهاي خدمات رسان قبل از ارائه خدمات به اراضي قولنامه اي بايد استعلام تاييد مالكيت زمين را جهت جلوگيري از سوء استفاده سودجويان از اداره كل راه و شهرسازي دريافت كنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در آذربايجان غربي در جلسه هماهنگي برنامه هاي اجرايي يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در استان در اين خصوص اظهار كرد: مطالبه مستندات در مورد صحت مالكيت و استعلام تأييد مالكيت قبل از ارائه خدمات زيربنايي به كاهش ساخت و سازهاي غيرمجاز كمك مي كند.

سرهنگ بهارعلي پورعلي بر احترام به حقوق مردم و رعايت حقوق شهروندي تاكيد كرد و افزود: لازم است تبليغات محيطي در مناطقي كه احتمال تصرفات غيرقانوني وجود دارد، گسترش يابد.

وي با بيان اينكه راههاي پيشگيري از تصرفات غيرقانوني بايد در رسانه ها به ويژه رسانه ملي آموزش همگاني داد شود، گفت: عملكرد يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در آذربايجان غربي به مخاطبان به شكل دوره اي ارائه خواهد شد.

جلسه هماهنگي برنامه هاي اجرايي يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در استان با محوريت ساماندهي تبليغات كاري و اطلاع رساني به مردم با حضور مدير املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازي استان، فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در آذربايجان غربي، رئيس اداره روابط عمومي راه و شهرسازي و جمعي از مسئولان اين اداره كل برگزار شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: استعلام ، اراضی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.