هرمهدکودک یک باشگاه ورزشی

دوره کودکی از مهمترین دوره های زندگی بشر است و رشد همه جانبه و متعادل کودکان از مهمترین اهداف تعلیم و تربیت است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛دوره کودکی از مهمترین دوره های زندگی بشر است و رشد همه جانبه و متعادل کودکان از مهمترین اهداف تعلیم و تربیت است و پرورش کودکان یکی از مهمترین رسالت های مربیان و معلمان می باشد.
اولین کارگاه توجیهی مربیگری دارت کودکان در روز 1395.4.31 در تهران برگزار شد در این کارگاه 19 نفر از مربیان و دوستداران کودک شرکت کردند که دو ساعت کلاس تئوری توسط مدرس عربی مسئول بانوان و آموزش انجمن دارت ارائه گردید و کارگاه عملی شنبه 2 مردادماه ساعت 16 الی 18 در مجموعه ورزشی شهید کشوری خانه دارت انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این کارگاه استعدادیابی ورزشی مربیان ورزشی و دوستداران کودک و همچنین یادگیری الفبای ورزشی و آشنایی کودکان از سنین زیر هفت سال می باشد و با توجه به اینکه حدود 800 مهد کودک در استان تهران فعالیت می کنند شعار کمیته دارت : هر مهد کودک یک باشگاه ورزشی می باشد که بابرگزاری جشنواره دارت در این مهدکودک ها و کلوپهای ورزشی کودک و.... می توانیم توسعه ورزش و استعدادیابی را با تربیت مربیان متخصص و دوستدار کودک انجام دهیم.آزیتا بنی اردلانی رئیس کمیته دارت کودکان از همکاری رئیس انجمن آذر پور و شایسته زاد نایب رئیس انجمن دارت و عربی مسئول امور بانوان و کلیه اعضاء به بخاطر همکاری صمیمانه در برگزاری این کارگاه تشکر و قدردانی نمود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار