به دنبال اجرای طرح ریجستری؛

چه بر سر آیفون‌های فروخته شده می‌آید؟

رئیس اتحادیه صوت و تصویر گفت:با اجرای این طرح برای گوشی هایی که با آن مکالمه صورت گرفته مشکلی وجود ندارد.

ابراهیم درستی رئیس اتحادیه صوت و تصویر در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجرای طرح ریجستری اظهار داشت: از چند ماه گذشته تاکنون طرح ریجستری به صورت پلکانی در حال اجراست که امیدواریم با اجرای جامع این طرح ضمن رفع موانع گذشته نقاط قوت را تقویت نماییم.

وی در ادامه افزود: بیش از 60 الی 70 درصد گوشی های بالای 700 هزار تومان قاچاق است از این رو با اعمال تعرفه 4 درصدی واردات و 5 درصدی مالیات بر ارزش افزوده به دنبال ساماندهی بازار موبایل هستیم.

رئیس اتحادیه صوت و تصویر با اشاره به اجرای طرح ریجستری بر افزایش قیمت آیفون بیان کرد: با اجرای این طرح دلیلی مبنی بر افزایش قیمت آیفون وجود ندارد و هم اکنون بازار آرام است و جای هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

درستی تصریح کرد: با اجرای این طرح برای گوشی هایی که با آن مکالمه صورت گرفته مشکلی وجود ندارد ضمن آنکه باید در این راستا چاره اندیشی شود تا به یک نقطه نظر شفاف برسیم از این رو ظرف چند روزآینده اطلاع رسانی شفاف در این خصوص خواهد شد.

وی با اشاره به طرح ریجستری تلفن همراه گفت: با وزارت صنعت و معدن جلساتی خواهیم داشت به طوریکه ظرف چند روز آینده اطلاع رسانی جامع به مصرف کنندگان خواهد شد.

انتهای پیام/










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار