دانش آموزان کردستانی با کسب 16 رتبه برتر در پرسش مهر 16 ریاست جمهوری خوش درخشیدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: در مرحله کشوری پرسش مهر 16 ریاست جمهوری، منصوره روحی در رشته نقاشی، شادی مولودی در رشته خط نستعلیق ومحمد شهبازی در رشته عکاسی از دبیران استان موفق به کسب رتبه اول کشوری این دوره از مسابقه ها شدند.


رشید قربانی افزود: مهران محمدی در رشته رسانه و فضای مجازی، سرکوت نیکدل و پویا احمدی هر دو در رشته هنرهای نمایشی از دانشجو معلمان استان و دانش آموز فرحان گرجی در رشته خط شکسته نستعلیق نیز رتبه اول کشوری را از آن خود کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: پرویز امامی در رشته خط نستعلیق، اعظم سعیدی نژاد در رشته پوستر، شیوا سرایداری در رشته عکاسی، وحید محمدعلی در رشته وبلاگ نویسی، جلال نصیری هانیس در رشته فیلم مستند و چیمن خوش نمای بهرامی در رشته داستان نویسی از دبیران استان کردستان موفق به کسب رتبه دوم کشوری مسابقات شدند.

قربانی افزود: همچنین دانش آموز فاطمه ویسی در رشته پوستر رتبه دو، دانش آموز صدف صالحی در رشته وبلاگ نویسی رتبه سوم و ستار فلاح دبیر آموزش و پرورش استان نیز رتبه سوم کشوری این مسابقه ها را به خود اختصاص دادند.

شانزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری با حضور وزرای آموزش و پرورش و امور خارجه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور و معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و213 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.