در تهران به کدام هتلها برویم؟!

وقتی صحبت از مسافرت و ایرانگردی می­شود، معمولا اسامی شهرهایی چون اصفهان و شیراز و مشهد یا کیش به ذهن ما می­رسد. اما نباید از یکی از بزرگترین و پرجاذبه­ ترین شهرهای ایران یعنی پایتخت بزرگ آن تهران، غافل شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر شما در شهری جز تهران زندگی می­کنید، مطمئن باشید در تاریخ های خاصی مانند تعطیلات نوروز یا هر تعطیلی مناسبتی دیگری که خیل تهرانی ­ها با مشقت زیاد و در میان ترافیک عجیب و سرگیجه ­آور، رهسپار شمال می­شوند، شما فرصتی طلایی دارید تا در شهری خلوت، زیبا و با هوایی پاکیزه (هرچند موقتی) تعطیلات خوبی را بگذرانید و در عین بازدید از اماکن فراوان تفریحی، تاریخی و طبیعی این شهر، از هتلهای خوب و امکانات اقامتی مناسب این شهر هم بهره ببرید که معمولا در این ایام، تخفیف های خوبی هم ارائه می­کنند. بی­گمان بیشترین تعداد هتلهای پنج ستاره و چهار ستاره­ای که می­توانند به جرئت با همانندهای خارجی خود رقابت کنند را می­توان در تهران پیدا کرد. اگر خواهان یک اقامت لوکس در تهران هستید، و البته مایلید از تخفیف­های ویژه هم استفاده کنید کافی است مستقیما از سایتهایی مثل هتلیار، لیست این هتلها را ملاحظه کرده و در تاریخ مورد نظر خود، به آسانی رزرو و پرداخت خود را انجام دهید. امکان انتخاب زیاد است اما اطلاعات کلی و نظرخواهی میهمانان قبلی هتل که در سایت وجود دارد می­تواند راهنمای خوبی برای انتخاب باشد. مثلا اگر به دنبال یک هتل با دیدگاه خوب از شهر، نزدیک به کوههای شمال تهران، با طراحی داخلی زیبا و یک رستوران ایتالیایی با غذاهای وسوسه­ کننده هستید، و یا حتی هدف سفرتان یک برنامه کاری، یا کنفرانس اداری و یا حتی پذیرایی از میهمانی خارجی است، هتل آزادی تهران می­تواند انتخاب خوبی باشد. از سوی دیگر، هتل استقلال تهران  با همان تعداد ستاره، در نقطه­ ای مناسب از شهر قرار گرفته؛ جایی که دسترسی به خیابان مهمی چون ولیعصر از طریق خطوط BRT به سهولت امکان پذیر است. یک هتل که شبها نمایی دیدنی از تهران را برابر شما قرار می­دهد و می­توانید از امکاناتی چون استخر و موسیقی زنده در لابی بهره­مند شوید. امکانات رستورانی و کافی­شاپهای هتل استقلال آنقدر زیاد است که هر سلیقه­ای را پاسخگو است.

هتل اسپیناس تهران ، یک هتل نوساز و پنج ستاره با دسترسی عالی به محلهای پر رفت و آمد تهران یعنی میدان ولیعصر و انقلاب است با نمایی زیبا از درختان بلند بلوار کشاورز. از محل این هتل می­توانید به مهمترین مکانهای فرهنگی تهران چون سالنهای سینما و نیز تاتر شهر و یا مراکز تجاری چون بازارهای موبایل، بازار هفت تیر و... به سهولت دسترسی داشته باشید. در خیابانهای اطراف هتل انواع فست­فود و رستوران وجود دارد و نیز می­توانید رستورانهای فرانسوی و تایلندی هتل را هم امتحان کنید. این هتل می­تواند مکان مناسبی برای برگزاری مراسم جشن­های شما نیز باشد و معمولا رزروهای اینترنتی با سایتهای مثل هتل یار، نرخی پایین­تر از رزرو مستقیم از خود هتل دارد.

اگر اصولا تهران هدف اصلی سفر شما نیست و مجبورید شبی را بخاطر پرواز رفت با برگشت از فرودگاه بین ­المللی امام خمینی، در آنجا بگذرانید، به هیچ وجه لازم نیست جای دوری بروید. هتل نووتل با پنج ستاره بر پیشانی، درست روبروی ترمینال یک فرودگاه، منتظر شماست تا خستگی را پیش از سفر از تن شما بگیرد. این هتل شیک و تازه ­ساز با سیصد اتاق، دومین هتلی است که گروه هتلداری فرانسوی اکور در ایران راه اندازی کرده است و با تخفیف در سایتهای رزرو هتل، ارائه شده است.

اگر مبلغی که برای هر شب اقامت پرداخت می­کنید برایتان مهم است و در عین حال دنبال اقامتی لوکس هستید، بهترین انتخاب می­تواند هتل اوین تهران باشد که گرچه چهار ستاره محسوب می­شود اما به شهادت میهمانان این هتل امکاناتش کمتر از هتلهای لوکس پنج ستاره نیست. هتل اوین تهران در نزدیکی کوههای شمالی و تفرج­گاه خوش آب و هوای درکه قرار دارد با محوطه­ای سرسبز و اتاقهای بزرگ و جادار و صبحانه­ای متنوع. فضای داخلی هتل گرچه وسیع نیست اما با ظرافت طراحی شده و شما می­توانید در ایام خاص و تعطیلات که تهران خالی از جمعیت می­شود، این هتل را با تخفیفهای مناسب رزرو کنید و از امکاناتی در حد پنج ستاره، با قیمتی پایین­تر از چهار ستاره بهره ببرید.

هتلهای چهار ستاره و پنج ستاره در تهران دامنه­ی متنوعی از امکانات، قیمتها و دسترسی به مکانهای مختلف تهران از نظر موقعیت جغرافیایی دارند و شما بسته به انتظارات و برنامه­ی سفر خود، به آسانی می­توانید با بررسی اطلاعات ارائه شده در سایتهای رزرو هتل مانند هتل یار و نیز مقایسه­ی امتیازها و نظرات میمانان که در این سایت ثبت شده است، اقامتگاه مناسب خود را انتخاب کنید و از تخفیفهای اینترنتی هم بهره­مند شوید. امتحان کنید فقط با یک کلیک.


منبع : pr


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار