فرکی: من شاگرد برانکو هستم

سرمربی سایپا: من شاگرد برانکو هستم و تقابل بین شاگرد و استاد همیشه جذابیت‌های خاص خود را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال  و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرکی در نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس گفت: خیلی خوشحال هستم که بعد از مدت‌ها به عنوان سرمربی باشگاه سایپا در خدمت شما عزیزان هستم. قبل از اینکه در خصوص این دیدار حساس صحبت کنم لازم است به دو نکته اساسی اشاره  کنم، اول اینکه این هفته به نام هفته انتقال خون نام گذاری شده است و از تمامی هموطنان عزیزم می‌خواهم که با اراده و میل شخصی خود آماده شوند و در این هفته خون اهدا کنند.


فرکی ادامه داد: نکته دومی که باید به آن اشاره کنم مراسم بهترین‌ها است که هر ساله برگزار می شود و باید بابت این برنامه خوب از فدراسیون و سازمان لیگ تشکر کنم زیرا این مراسم باعث ایجاد انگیزه خاصی در تمامی اهالی فوتبال می شود و می تواند به فوتبال کشورمان کمک کند.

سرمربی سایپا در خصوص دیدار هفته نخست لیگ شانزدهم گفت: نخستین دیدار ما در مقابل تیم پرسپولیس است، و لیگ برای ما با این دیدار حساس استارت می خورد. دیدار در مقابل سرخابی‌های پایتخت دارای حساسیت‌های خاص خود است و باعث ایجاد انگیزه در میان بازیکنان تیم‌های حریف می شود و فردا تیمی که انگیزه بالایی دارد می تواند بسیار تعیین کننده باشد البته نباید این موضوع را فراموش کنیم که هواداران برای این تیم‌ها بسیار مهم هستند و از عوامل تاثیرگذار در بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال محسوب می شوند. امیدواریم که بتوانیم در لیگ شانزدهم استارت خوبی داشته باشیم و بتوانیم دست پر از زمین بیرون بیاییم.

فرکی در پاسخ به سوالی در خصوص رویارویی با برانکو بیان داشت: برانکو در فوتبال ما جایگاه ویژه‌ای دارد و بسیار خوشحالم که در فوتبال ما حضور دارد، او همیشه برای من به مانند استاد بوده است و ارادت خاصی به وی دارم ،اما وقتی که شاگرد و استاد در یک دیدار به هم می رسند حساسیت‌ها  دوچندان می شود.


سرمربی سایپا ادامه داد: در هفته‌های نخستین لیگ برتر تیم‌ها در شرایط آرمانی حضور ندارد و نمی‌توانند تمام توان خود را به نمایش بگذارند، اما امیدوارم بازی‌های بی حاشیه و  خوبی را شاهد باشیم.

وی افزود:  مسئولیت هر تیمی را که داشته باشم، بر اساس شرایط کار می کنم البته با توجه به اینکه در چند فصل اخیر توانستم 2 دوره قهرمانی در  لیگ برتر به دست آورم و انتظارات از من بالاست ،اما واقعیت در خصوص سایپا این است که معمولا درمیانه جدول حضور داشته و جایگاهش تغییر نکرده اما اگر شرایط مهیا باشد ،با تلاش و نگاه ما به کسب سهمیه  و یا حتی صعود به بالای جدول این مهم اتفاق می افتد. هرچند که برای رسیدن به این موضوع  باید همه   شرایط آماده باشد ، امیدوارم همان اتفاقی که در مدت کم در سپاهان افتاد در سایپا هم رخ دهد. 


فرکی درباره شرایط تیم سایپا و میزبانی این تیم مقابل پرسپولیس تاکید کرد: مجموعه تیم ما در حال تغییر و تحول است و یکسری مسائل در سایپا حل شده هستند و امیدوارم تقابل خوبی در مقابل پرسپولیس داشته باشیم و در خصوص میزبانی در استادیوم تختی به نظر من باشگاه از حق قانونی خود دفاع کرد البته در بازی‌های حساس در بازی پرسپولیس و استقلال تهران شورای تامین باید تصمیم بگیرد و ما هم از شرایط میزبانی خود دفاع کردیم و پرسپولیس هم می تواند در بازی برگشت در استادیوم آزادی از ما میزبانی کند و به اعتقاد من ، ما حق دخالت نداریم. 

فرکی در خصوص وضعیت بازیکنان تیم سایپا گفت: حامد فلاح‌زاده آسیب دیده و به این دیدار نمی‌رسد اما امیدوارم دروازه‌بان برزیلی ما خسوس بتواند در این دیدار تاثیر گذار باشد و بدرخشد.



انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار