اصفهان؛

انقلاب نکردیم که عده ای کارتن خواب باشند تا برخی حقوق نجومی بگیرند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در انتقاد از حقوق های نجومی با بیان اینکه ما زمانی که انقلاب کردیم بدترین جای زندگی حلبی آباد بود، گفت: ما انقلاب نکردیم که امروز شاهد کارتن خوابی باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: شورای هماهنگی مجموعه ای است که در امور خود مشورت می کند و دلیل بارز موفقیت نسبی آن مشورت گیری از اهل نظر است که رسانه با مطالبه گری، به چالش کشیدن و نظر دهی خود مشورت می دهد و سبب رشد می شود.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات در 12 مرداد 59 به دستور امام(ره) تاسیس شد و ایجاد بستر مناسب برای شعائر انقلاب، زنده نگه داشتن یاد انقلاب و تجدید میثاق با آن، اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی، تقویت و تحکیم ارزشهای انقلاب و برگزاری مراسم عمومی در داخل و خارج از کشور از اهداف این شوراست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان درباره عملکرد این نهاد به بیان فرموده های رهبر معظم انقلاب در تعریف این نهاد انقلابی پرداخت و تصریح کرد: شورای هماهنگی افتخار دارد که خدمتگزار مردم بوده و همواره قدردان مردم و مورد اعتماد مردم و ولایت است.

وی با بیان اینکه بستر مراسم و مناسبت های انقلابی و ارزشی برای ما برکت های زیادی داشته است، ادامه داد: این نهاد حلقه وصل مردم و مسئولان بوده و یک رفراندوم برای مردم است و سوژه نبود پشتوانه مردمی را از دشمن گرفته است.

عسگری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دو قطبی انقلابی و غیر انقلابی را به جای دو قطبی اصولگرا و اصلاح طلب- قبول دارند، بیان کرد: حفظ نشاط و روحیه انقلابی از کارهای این سازمان بوده که سبب ثبات نظام می شود.

وی در انتقاد از حقوق های نجومی با بیان اینکه ما زمانی که انقلاب کردیم بدترین جای زندگی حلبی آباد بود، گفت: ما انقلاب نکردیم که امروز شاهد کارتن خوابی باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه حضور مردم در روز قدس و راهپیمایی عفاف و حجاب برای مسئولان دارای پیام است، ابراز کرد: مسئولان بزرگترین خدمتی که می توانند به این شورا کنند این است که انتظار رفتار جناحی از این نهاد نداشته باشند.

وی با بیان اینکه ما درس از شهدا گرفته ایم که از روی صداقت و توکل به خدا عمل کنیم، اشاره کرد: یکی از ویژگی های مبلغ، شجاعت است و زمانی که وابسته و وامدار نباشیم؛ می توانیم شجاع باشیم.

عسگری با بیان اینکه هرگاه شهدا و ایثارگران را از برنامه های خود حذف کردیم سقوط خواهیم کرد، گفت: فردا تشییع 11 پیکر شهدای دفاع مقدس است که 4 شهید شناسایی شده و 7 شهید دیگر گمنام هستند.

وی در انتقاد خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تشییع مظلومانه شهدای مدافع حرم پاسخ داد: ما نیز در این زمینه با شما هم نظر هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه در گذشته زمانی که شهیدی تشییع می شد همه مسئولان و کارمندان دولت به تشییع جنازه آن شهید می آمدند، اذعان کرد: امروز برای تشییع جنازه شهدای مدافع حرم اداره ها تعطیل نشده و استقبال در خور و مناسبی از این شهدا صورت نمی گیرد.

وی اشاره کرد: البته از سوی دیگر به دلیل اینکه خانواده های شهدای مدافع حرم تأکید بر تشییع هر چه سریعتر شهدا دارند اطلاع رسانی مناسب نیز صورت نمی گیرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.