ناصری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عارف در انتخابات ریاست جمهوری96 با اصلاح‌طلبان هماهنگ است

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: عارف در انتخابات ریاست جمهوری96 با اصلاح‌طلبان هماهنگ است.

م
عبدالله ناصری عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص احتمال شرکت محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: عارف به عنوان نماینده مجلس، رئیس فراکسیون امید، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی کار خود را ادامه می‌دهد اما هیچگاه تصمیم شخصی‌ در رابطه با مسائل سیاسی نگرفته  و همیشه با اصلاح‌طلبان هماهنگ بوده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا عارف از انتخابات ریاست جمهوری 92 انصراف داد، گفت: عارف سال 92 کاندیدای اصلی اصلاح طلبان بود اما در روزهای پایانی انتخابات با توجه به شرایطی که در کشور بوجود آمد، تصمیم به انصراف گرفتند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ادامه افزود: عارف هیچگاه منافع ملی را با چیز دیگری عوض نمی‌کند، البته بر اساس جمع‌بندی‌ ها این تصمیم را گرفت و از روحانی حمایت کرد، از طرفداران خود نیز تقاضا کرد که از وی (روحانی) حمایت کنند.

ناصری در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه دلیل عدم موفقیت عارف در انتخابات هیئت رئیسه مجلس دهم را چه می‌دانید، گفت: عوامل مختلفی وجود داشت اما عارف نامزد مورد نظر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت بود. بخشی از اعضای کابینه دولت که هفته قبل از رای‌گیری موافق عارف بودند، بعد از آن چرخشی انجام دادند و نظرشان عوض شد.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در لیست امید حضور داشتند، در هنگام رای‌گیری چرخشی پیدا کردند که در نهایت موجب شد عارف رای نیاورد، گفت: عارف فردی اخلاق‌گرا و پخته در کارهای سیاسی است و در بزنگاه‌های سیاسی سرش کلاه نمی‌رود.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان خاطر نشان کرد: عارف خیلی پخته‌تر از آن است که سرش کلاه برود و ای کاش 90 درصد از سیاستمداران کشور مانند عارف اخلاق‌مدار بودند و در سیاست‌ورزی‌شان اخلاق را مدنظر قرار می‌دادند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار