کاهش هزینه به قیمت اهانت به بانوان انزلی/ پرونده اهانت به بانوان انزلی قضایی می شود + مصاحبه

باشگاه ملوان تیم فوتبال بانوان را منحل اعلام و دلایل انحلال را در بیانیه ای به صورت مبهم تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبر نگاران جوان، فوتبال ایران و بخصوص انزلی بار دیگر شاهد اتفاقی تلخ و دلگیر بود ، اتفاقی که نه تنها باعث ناراحتی انزلی چی ها شد بلکه اتهام سنگینی را به بازیکنان تیم فوتبال بانوان انزلی وارد کرد.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی که یکی از پر افتخار ترین تیم های فوتبال در عرصه بانوان است با تصمیم عجیب مسئولان این باشگاه منحل شد ! اگر چه در بیانیه صادره  انزلی چی ها مدعی شدند که هدف آن ها فروش امتیاز تیم است، اما آن طور که از شواهد پیداست بانوان ملوان ،قهرمان چندین دوره لیگ برتر فوتبال، به پایان راه رسیدند.

کاهش هزینه به قیمت اهانت به بانوان انزلی/ پرونده اهانت به بانوان انزلی قضایی می شود

دلایل مالی می تواند موجه ترین عامل برای انحلال این تیم باشد چرا که ملوانی ها لیگ برتر را نیز از دست داده اند،البته این را بدین دلیل موجه می دانیم که بیانیه صادره از سوی این باشگاه آنقدر سنگین بود که انحلال تیم بانوان در مقابلش هیچ نیست.

اتفاقی به مراتب بدتر از انحلال تیم  ، متنی بود که در بیانیه صادر شده منتشر شد، اتهامی که در این بیانیه به صورت غیر مستقیم به بانوان نسبت داده شد! کاش علنی تر گفته می شد تا حداقل این ورزشکاران عزیز متهم به مسائل حاشیه ای و حتی بی اخلاقی نشوند.

 در این بیانیه بار ها و به دفعات شاهد مطرح شدن این جمله بودند که دلیل انحلال تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مسائل مالی نبوده است بلکه اتفاق هایی روی داده که نمی توان آن ها را در جامعه اسلامی بیان کرد .

کاهش هزینه به قیمت اهانت به بانوان انزلی/ پرونده اهانت به بانوان انزلی قضایی می شود

نصرت ایراندوست پیشکسوت باشگاه ملوان بندر انزلی در خصوص مسائل پیش آمده به خبرنگار ما گفت : نمی توانم دقیق بگویم که  چه اتفاقی رخ داد اما می دانم که اقایان ضعف مدیریتشان را به بانوان ربط  دادند تا افکار عمومی را از حقیقت دور کنند.

وی افزود : زمانی که آن ها نمی توانند مهره هایی مانند پژمان نوری و مازیار زارع را حفظ کنند و به گونه ای با آن ها برخورد می کنند که با وجود تعصب و علاقه ای که دارند مجبور می شوند ملوان را رها کنند و فراری شوند عجیب نیست که این گونه هم به بانوان هتاکی کنند . آن ها با بی حرمتی تمام می گویند مسائل مالی مطرح  نبوده بلکه حواشی بوده که نمی توان آن ها را در افکار عمومی مطرح کرد .

ایراندوست افزود : من برای کسانی که این حرف ها را می زنند متاسفم! آن ها فکر می کنند مردم انزلی ساده هستند. اما انزلی چی ها باهوش هستند و به سادگی خام نمی شوند .

وی در ادامه اظهار داشت : 15 سال است که در کنار تیم هستم و  سال ها مانند پدر و برادر در کنار تیم های ملی بانوان و باشگاه ها حضور داشتم و همه مرا می شناسند .همیشه جو صمیمی و دوستانه ای در کنار تیم وجود داشته اما دوستان با این صحبت هایشان به بانوان توهین کردند .

کاهش هزینه به قیمت اهانت به بانوان انزلی/ پرونده اهانت به بانوان انزلی قضایی می شود

ملوانی ها این صحبت ها را در حالی مطرح می کند که نیمی از جمعیت ایران را بانوان تشکیل می دهند و همین بانوانند که پرچم دار المپیک و پار الکمپیک ما هستند .

پیشکسوت ملوان در مورد بازیکنان هم گفت : بد نیست مسئولان بدانند که بانوان زیادی از سراسر کشور برای حضور در ملوان و به خاطر عشق و علاقه به فوتبال و ملوان به این شهر می آیند. 

ایراندوست در خصوص شکایت از مسئولان ملوان گفت: حتما شکایت می کنیم و رضاییان باید جوابگوی این هتاکی ها باشد . بنده در این خصوص با چند نفر مشورت کردم و تا چند روز دیگر پرونده را به جریان می اندازیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
بعضی چیزارو نمیشه گفت آبرو شوخی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
لباس فوتبال خانم مان بی حجاب است ،پیراهن ورزشی طبغ قانون جهانی ،تا زانو است وکوشاد باشد واز زانو پیراهن ورزشی ۳۰ سانتیمتر بریده باشد .و شلوار خانم مان تا موچ پا باشد .ومقنه وهت بند داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
خوب بیان رک و موست کنده مطالب رو بگند اینطوری با ابروی خانمها بازی نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
فوتبال یه کار مردانه هست و زن با احساس لطیف و بدن ظریفش برای اینکار مناسب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
چه ربطی داره ؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
باید این کار را به فایل نیک گرفت. کارهای خشن مردانه برای زنان چه ضرورتی دارد؟ میدانم اکثرا از این نوشته من شاید ناراحت و برافروخته شوند. ولی خدا خودش می داند که چنان حضور زنان را در تمام عرصه ها به جامعه ما القاء کردن که اگر بخواهی بر تفاوت بین زن و مرد صحبت کنی خصوصا خیلی از خانمها ناراحت می شوند ولی ارزش و کرامت زن در حضور اینچنینی نیست. ولی چه کنیم که داریم به این سمت می رویم.اگر زنان در تیم ملوان هم می خواهند به قول خودشان از مسئولین شکایت کنند. حتما از منظر دین مبین اسلام هم به این موضوع بپردازند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
... هر کی اهانت کرده
-
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
عجب لباس های مسخره ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
نمی دونم چرا بعضی از آدم ها به این راحتی به خودشون اجازه هتاکی به بانوان رو میدن؟؟؟ چی فکر میکنن خدا میدونه .آون از آقای ..... نماینده مجلس و این هم از داستان ملوان و خیلی موارد دیگر.!!! کاش آدم ها قبل از هر حرفی کمی فکر کنند.
آخرین اخبار