قزوین؛

افزایش انتظارها برای کسب نشان های خوشرنگ رشته تیراندازی

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی کشور گفت: امروز انتظارها برای کسب مدال های خوش رنگ در رشته تیراندازی افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ طاهره علی آبادی در مجمع سالانه هیئت تیراندازی استان قزوین افزود: با توجه به این مسئله مسئولیت مدیران و مسئولان این رشته در فدراسیون و هیئت های ورزشی استان ها هم سنگین تر شده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون تیراندازی درسال های اخیرافزود: این فدراسیون درحالی با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده است که درسال های اخیر ورزشکاران این رشته ورزشی در میادین آسیایی و جهانی خوش درخشیده اند.

علی آبادی قزوین را یکی از قطب های مهم رشته تیراندازی در کشوردانست و افزود: انتظار می رود با برنامه ریزی و توسعه این رشته ورزشی دراستان ظرفیت و استعدادهای جدید این رشته ورزشی کشف و شناخته شود.

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی کشورضمن تائید گزارش ارائه شده از عملکرد هیات تیراندازی استان قزوین، بیان کرد: این استان یکی از قطب های مهم تیراندازی در کشور است که توانسته در دو سال متوالی برتری خود را در میان هیات های استانی این رشته حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه قزوین در برنامه های مختلف مذهبی، دینی و ورزش همگانی توانسته انتظارها را برآورده سازد، گفت: هیات تیراندازی این استان نیز با همت بالا در این عرصه به موفقیت های خوبی دست یافته و امیدواریم این روند در سال های آینده نیز ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.