اتمر: داعش را سرکوب و ریشه‎کن می‌کنیم

مشاور شورای امنیت ملی افغانستان گفت که گروه تروریستی داعش در افغانستان سرکوب و ریشه‌کن خواهد شد؛ زیرا حکومت در این راستا اراده جدی دارد.

داعش را سرکوب و ریشه‎کن می‌کنیمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مشاور شورای امنیت ملی می‌گوید که گروه تروریستی داعش در افغانستان سرکوب و ریشه‌کن خواهد شد؛ زیرا حکومت در این راستا اراده جدی دارد.

محمد حنیف اتمر؛ مشاور شورای امنیت ملی که روز یکشنبه در نشست شورای مردم مشرقی صحبت می‌کرد، گفت که سربازان دلیر کشور آمادگی لازم را برای سرکوب گروه تروریستی داعش در اختیار دارند.

وی افزود: شهرستان کوت استان ننگرهار از حضور داعش به‎طور کامل پکسازی شده است.
اتمر تاکید کرد: شهرستان اچین استان ننگرهار نیز از حضور این گروه تروریستی و جنایتکار به زودی پاکسازی خواهد شد.
 
اتمر از مردم کوت بخاطر قیام مردمی علیه گروه داعش و همکاری بی نظیرشان با نیروهای ملی- امنیتی تشکر کرد.
 
وی تاکید کرد: در همه مناطق کشور سرکوب و ریشه‎کن شدن داعش و همه گروه‎های ترویستی از طریق همکاری کامل مردم با حکومت و نیروهای ملی- امنیتی امکان‎پذیر است.
 
در همین حال، عبدالخالق حسینی پشه‌ای؛ رئیس منتخب شورای اجتماعی سرتاسری استانهای شرقی می‌گوید که اهالی این استانها طی یکسال گذشته از سوی داعش و سایر مخالفان مسلح زیان‌های مالی و جانی دیده‌اند.

حسینی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند استانهای شرقی را به مرکز تروریسم تبدیل سازند.

رئیس شورای اجتماعی سراسری استانهای شرقی افغانستان تاکید کرد: نتایج حکومت خوب در این استانهای شرقی دیده نمی‌شود؛ لذا به مراکز دانشگاهی و علمی باید توجه شود تا ابزار دست دشمن نشود.
 
بااین همه، مشاور شورای امنیت ملی همچنان نظرات و پیشنهادات سخنرانان این نشست را یاداشت کرده و متعهد شد که به همه مشکلات از طریق همکاری مردم با حکومت رسیدگی خواهد شد.
 
گروه تروریستی داعش در بخش هایی از استان ننگرهار حضور و فعالیت دارد.
 
این گروه تلاش می‌کند نفوذش را در سایر مناطق شرقی و شمال شرقی گسترش دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار