انتقاد عضو شوری شهر تهران از عدم برخورداری نوزادان از حق شیر +عکس

عضو شوری شهر تهران با انتقاد از مادرانی که فرزندان خود را از شیر مادر محروم می کنند گفت: تضمین سلامت نوزاد، مادر و جامعه در برخورداری از حق خدادادی شیر مادر است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه آباد در اینستاگرام خود با انتشار تصویری از مادری که مشغول شیردهی به نوزاد خود است از مادرانی که نوزاد را از حق خدادادی اش محروم می کنند انتقاد کرد.

انتقاد عضو شوری شهر تهران از عدم برخورداری نوزادان از حق شیر +عکس

وی نوشت: «تضمین سلامت نوزاد، مادر و جامعه در برخورداری از حق خدادادی شیر مادر 

وَ الْوالِداتُ يُرْضِعْنَ أَوْلادَهُنَّ حَوْلَيْنِ كامِلَيْنِ لِمَنْ أَرادَ أَنْ يُتِمَّ الرَّضاعَةَ (آیه ۲۳۳ سوره بقره)

مادران، فرزندان را دو سال تمام، شير مى ‌دهند، اين براى كسى است كه بخواهد دوران شيرخوارگى را تكميل كند. «من یک انسانم گرچه تنها 1 سال است که همسفره دود و خاک دنیای شما شده ام، اما هنوز امیدم به رگ هایی است که به اذن خداوند برایم می جوشد، آن را از من دریغ نکنید تا زندگی ام، سلامتی ام، رشدم و توانم برای زیستن در این دنیای پر آسیب از من دریغ نشود». بی شک اگر نوزادی به صدا در می آمد هر آنی که از این نعمت خدادادی محروم می شد، چنین پر سوز فریاد میزد و حق طبیعی خودش را از ما طلب می کرد. حقی که متاسفانه گاها به واسطه عوامل مختلف اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي، باورهاي غلط، مصرف دخانیات توسط مادر در دوران بارداري و شيردهي، از او سلب شده و جای خود را به مصرف مواد مصنوعی داده است.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار