شهرکرد؛

معرفی برترین های "دوومیدانی" دانش آموزان پسر کشور

برترین های 6 رشته سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسر کشور در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ برترین های 6 رشته سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسر کشور در مقطع ابتدایی معرفی شدند.

در رشته دو ماده 60 متر با مانع، مصطفی جمشید زهی از یزد، علیرضا اکبریان از تهران و محمد دشت بان از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته پرش ارتفاع نیز محسن جعفری فرد از فارس، کمیل نادر از البرز و محمد عیوضی از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته 200 متر نهایی، مهدی نادری از خراسان رضوی مقام اول، مهدی حسین نژادیان از بوشهر مقام دوم و فرهاد کوهکن از سیستان و بلوچستان مقام سوم این مسابقات را به دست آوردند.

در رشته پرتاپ توپ نیز عامر دونو قزلباش و فردوس سابقی از کرمان به ترتیب مقام اول و دوم و بهزاد آق آتابای از گلستان مقام سوم را کسب کرد.

در دوی 800 متر این مسابقات، علی حسین افتخاری و سعید رستمی از سیستان و بلوچستان و دیاکو رحمانپور از کردستان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته دو امدادی نیز ورزشکاران استان های خوزستان، فارس و هرمزگان اول تا سوم شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسر و بیست و هفتمین دوره مسابقات دو و میدانی دانش آموزان دختر مقاطع مختلف تحصیلی کشور، از 10 مرداد در شهرکرد آغاز و به مدت 8 روز ادامه دارد.

خدایار قاسم پور افزود: یکهزار و 453 دانش آموز، مربی، سرپرست، داور و ناظر از سراسر کشور در قالب 132 تیم در پیست تارتان مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد با یکدیگر رقابت می کنند.

وی با اشاره به شرکت دانش آموزان سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در این مسابقات، اضافه کرد: در دوره ابتدایی 25 استان و در دوره متوسطه 28 استان شرکت دارند.

قاسم پور ادامه داد: مسابقات دانش آموزان ابتدایی با حضور 300 دانش آموز پسر و دختر در 11 رشته ورزشی امروز 13 مرداد پایان یافت که 132 نفر از این تعداد پسران بودند.

وی گفت: مسابقات دو و میدانی دوره متوسطه نیز از امروز در 17 رشته ورزشی آغاز می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار