اهواز؛

بهره برداری از طرح های بهداشت و درمان در اندیمشک

روند تکمیل و بهره برداری از دوخانه بهداشت کوی جمهوری اسلامی و کوی شهدای اندیمشک مورد بررسی قرار گرفت که این طرح‌ها نیز به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سه طرح حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک افتتاح می‌شود.

مصطفی پریدار پس از بازدید از  طرح‌های نیمه تمام شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک اظهار داشت: با حضور جمعی از مسئولان وزارت بهداشت و مسئولان محلی و استانی روند تکمیل و تجهیز امکانات و خدمات بهداشتی شهرستان  بررسی شد.

وی افزود: بسیاری از طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک در سال‌های اخیر به دلایل مختلف نیمه تمام رها شده‌اند که در سفر امروز و پس از بررسی صورت گرفته، روند تکمیل و تجهیز این طرح‌ها مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: یکی از این طرح‌ها، بیمارستان 24 تخته خوابی بخش الوار گرمسیری اندیمشک بوده که تسریع تکمیل و تجهیز آن مورد توجه قرار گرفت  و با پیگیری‌های صورت گرفته، این طرح بهداشتی نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: هم چنین در این سفر، روند تکمیل و بهره برداری از دوخانه بهداشت کوی جمهوری اسلامی و کوی شهدای اندیمشک مورد بررسی قرار گرفت که این طرح‌ها نیز به زودی به بهره برداری می‌رسد.

پریدار بیان کرد: تکمیل و تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک و توجه به رفع نیازهای این حوزه در بخش بستر بهداشتی و امکانات و اجرای طرح هتلینگ در این واحد بهداشتی از دیگر تصمیمات این سفر بوده است.

وی افزود: تمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان اندیمشک در بخش بهداشت و درمان، تا اردیبهشت ماه امسال و کمتر از یک سال آینده به بهره برداری می‌رسد و نیازهای درمانی و بهداشتی این شهرستان تا میزان قابل توجهی، رفع می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.