ساری،

آغاز ثبت نام زائران اربعین از فردا

ثبت نام زائران اربعین از فردا در سامانه ' سماح ' آغاز می شود.

 گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  ازساری ،رئیس سازمان حج و زیارت مازندران گفت: زائران اربعین می توانند از ساعت 9 صبح روز شنبه 16 مرداد با مراجعه به سامانه اینترنتی سماح به نشانیwww.samah.haj.ir ثبت نام کنند.

ساداتی افزود : ثبت نام نیز بهتر است گروهی انجام شود و هر گروه هم با یک نفر سرگروه شناسایی می شوند تا همه کارهای بعدی از طریق سرگروه پیگیری و انجام شود.
مدیرکل حج و زیارت مازندران 6 تخفیف 50 درصدی بیمه مشتاقان اربعین حسینی اشاره کرد و گفت که پرداخت هزینه های سفر توسط سرگروه انجام می گیرد و در صورت انصراف هریک از اعضای گروه، هزینه دریافتی به حساب سرگروه مسترد خواهد شد.
وی با تاکید بر این که بر اساس ابلاغیه وزارت کشور مرز خروجی زائران برای عزیمت به عراق بر اساس استان محل سکونت زائران مشخص شده ات ، افزود : از آنجایی که مرز خروجی زائران بر اساس ظرفیت آن مرز مشخص می شود ، اولویت اعزام زائران بر اساس تقدم زمانی در ثبت نام زائران خواهد بود و در صورت ازدحام در هر تاریخ ، سامانه تاریخ های دیگری را به آنان پیشنهاد می دهد .

ساداتی با اشاره به پیش بینی ثبت نام بیش از دو میلیون نفر برای عزیمت به عتبات عالیات عراق در اربعین حسینی ، گفت : تمامی امکانات برای زائران اربعین حسینی تدارک دیده می شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار