هفته دوم لیگ برتر فوتسال؛

برتری پرگل شاگردان لک در اصفهان، برد تاسیسات بدون وحید/ صید سه امتیاز شهرداری از خلیج فارس طوفان زده

هفته دوم لیگ برتر فوتسال با برتری تیم های مدعی تاسیسات دریایی تهران، گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز همراه بود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته دوم از هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران در سال ۱۳۹۵ با برگزاری ۶ دیدار اغاز شد و تیم های مدعی گیتی پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران مقابل حریفانشان به برتری رسیدند.

تاسیسات دریایی تهران ۲ – دبیری تبریز یک

گلزنان : مجید حاجی بنده و حسین طیبی  ( تاسیسات) ، جواد اصغری مقدم ( دبیری تبریز)

در حساس ترین دیدار هفته دوم تیم های مدعی تاسیسات دریایی تهران و دبیری تبریز به مصاف هم رفتند و تیم تاسیسات دریایی بدون وحید شمسایی موفق شد سه امتیاز بازی را از ان خود کند. در این دیدار نزدیک مجید حاجی بنده اولین گل بازی را به ثمر رساند تا کار برای دبیری دشوار شود. شاگردان اصغری مقدم که فصل گذشته در این ورزشگاه یک امتیاز گرفته بودند، در این فصل هم به دنبال زدن گل تساوی بودند اما حسین طیبی برای تیم تاسیسات گلزنی کرد تا تاسیساتی های میزبان با خیال راحت تر بازی را ادامه دهند اما اصغری مقدم خودش در دقایق پایانی دست به کار شد و با زدن گل اول اختلاف را به حداقل رساند تا بازی در دقایق پایانی جذاب شود. در این بازی وحید شمسایی به دلیل بیماری ای که روزهای اخیر گریبانش را گرفته بود غایب بود و شاگردانش در غیاب او توانستد این بازی مهم را با نتیجه ۲-۱ به انتها برسانند و کمی به شرایط ارامش نزدیک شوند.

گیتی پسند اصفهان ۵  – شهروند ساری صفر

گلزنان: مهران عالیقدر ۲ و مهدی جاوید و سعید بلباسی ( گل بخودی ) و سعید افشار ( گیتی پسند)

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته دوم فوتسال موفق شد در بازی یک طرفه تیم شهروند ساری را در هم بکوبد  شاگردان رضا لک در این دیدار اجازه عرض اندام به حریف شمالی ندادند و توانستند با برتری ۵ گله سه امتیاز بازی را به دست اورده و به صدر جدول صعود کنند. در این دیدار سعید بلباسی با گل بخودی روند گلزنی اصفهانی ها را اغاز کرد تا مهاجمان تیزچنگ و باتجربه این تیم گلزنی را ادامه داده و شکست سختی را به شاگردان علی رعدی وارد کنند.

آذرخش بندر عباس یک – شهرداری ساوه ۳

گلزنان: محمد بنی اسدی ( آذرخش )، محسن شنوفی و سعید تقی زاده و مسلم اولادقباد ( شهرداری ساوه )

تیم فوتسال شهرداری ساوه در اولین دیدار خود در بازگشت به لیگ برتر با صید امتیاز از خلیج فارس به خانه بازگشست. کشتی طوفان زده اذرخش بندر عباس که به دلیل مشکلات مالی هنوز تمرینات منظمی برگزار نکرده در این دیدار خانگی به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده شهرداری ساوه رفت و اتفاقا توانست توسط بنی اسدی از حریف پیش بیفتد اما شاگردان محسن حسن زاده و با گلزنی سه بازیکن جدید خود که هر سه از قم به شهرداری ساوه امده بودند ورق بازی را به سود خود برگرداندند تا بازی با حساب ۳-۱ به سود شهرداری ساوه به پایان برسد.

حفاری اهواز۶ – ارژن شیراز ۳

گلزنان: فرهاد توکلی ۳ و فرید نمازی و پیمان حفیظی ۲ ( حفاری) ، میثم برمشوری و مرتضی کشاورز و محمد عیدی ( ارژن )

تیم فوتسال حفاری اهواز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال موفق شد در دیدار خانگی خود مقابل ارژن شیراز به برتری قاطع ۶-۳ برسد. در این دیدار شاگردان علاسوند بازی را بهتر اغاز کردند و توانستند با ادامه روند خوب خود اختلاف را بیشتر کنند و اجازه نزدیک شدن به تیم خوب ارژن ندهند. حفاری ها با این برد به همراه گیتی پسند تنها تیم های ۶ امتیازی لیگ در پایان هفته دوم هستند و نشان می دهند در سال افول تاسیسات و مس می توانند مدعی قهرمانی باشند.

مقاومت البرز یک – یاسین پیشرو قم ۲

گلزنان: حمیدرضا مرادخانی ( مقاومت ) ، ناصر اطمینان و سعید قاسمی ( یاسین پیشرو )

تیم فوتسال مقاومت البرز دومین دیدار خانگی خود را در لیگ هجدهم با شکست پشت سر گذاشت تا شرایطش در جدول ناامید کننده شود. در هفته دوم تیم یاسین پیشرو قم موفق شد در ورزشگاه انقلاب کرج تیم مقاومت را باشکست مواجه کند. در این دیدار شاگردان حیدریان در دیداری نزدیک به سختی به گل اول بازی دست یافتند و در حالی که سربازهای فلاح مجبور بودند از لاک دفاعی خارج شوند توانستند گل دوم را بزنند تا کار برای نماینده کرج دشوار شود. در ادامه کرجی ها بر فشار خود افزودند و توانستند یکی از گلها را جبران کنند اما این گل برای انها کافی نبود تا دومین شکست خانگی را تجربه کنند.

دانشگاه آزاد تهران ۳ – فرش آرای مشهد  ۴

گلزنان: عارف بلوکی و علی محمودی و محسن فرهمند ( دانشگاه ازاد)، مجید خزایی و قدرت بهادری و شهرام شریف زاده و رحمان سارانی ( فرش آرا)

دانشگاه ازاد تهران در اولین امتحان لیگ برتری خود در دوره جدید برتری شدنش مقابل فرش آرای مشهد تن به شکست داد. در این دیدار شاگردان مجید مرتضایی موفق شدند در جذاب ترین دیدار هفته تیم دانشگاه ازاد تهران را با حساب ۴-۳ شکست دهد. فرشی ها که به نظر می رسد خاطرات تلخ فصل گذشته را فراموش کرده اند در دومین دیدار خارج از خانه ۴ امین امتیاز خود را گرفتند تا شرایط خوبی داشته باشند. در طرف مقابل شاگردان شمس هم با این نمایش با وجود اینکه دوران اماده سازی خوبی پشت سر نگذاشته اند می توانند به اینده فصل امیدوار باشند.

مس سونگون ورزقان – طرح و توسعه الوند قزوین (لغو شد)

اخرین دیدار هفته دوم هم به دلیل نامشخص بودن وضعیت انتقال امتیاز میثاق تهران به قزوین لغو شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار